Gjest Tille 04 Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hei, litt utålmodig om dagen. Er det noen som kan gi meg siste "nytt" vedr. behandlingstiden i region Øst. Kinaputten; har dere fått godkjenning? 0 Siter
Gjest Oleane Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hei Vi har registreringsdato 6. juli. I forrige uke fikk vi beskjed om at de ville bruke ca 3 uker til...... 0 Siter
Gjest venterpå Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 De behandler søknader reg. i slutten av juni. Lykke til videre. 0 Siter
Svanse1365380772 Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Vi er registrert 25.juni og har ennå ikke fått noen svar. Det er forferdelig å gå slik å vente med uro/forventninger i kroppen. 0 Siter
fillolin Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Vi er registrert 25.juni og har ennå ikke fått noen svar. Det er forferdelig å gå slik å vente med uro/forventninger i kroppen. Uff, ja, jeg vet så godt hvordan det føles! Vi var registrert i beg. av juni og fikk svar etter 4 måneder og 10 dager (+ postgang) etter først å ha blitt forespeilet 3 måneder. Den fattige (?) trøsten er at jeg ble så utrolig glad da brevet endelig kom (kanskje gladere enn jeg ville blitt etter 3 måneder?) og at jeg allerede nå ser mer avslappet på at vi ble 1 1/2 måned "forsinka". Ellers leste jeg noe fint idag, egentlig i en sammenheng som handla om humor, men også om livsvisdom, og som jeg iallefall tok til meg i den situasjonen vi er i: "Både lengselens framtidsrettethet og vemodets tilbakeblikk har elementer av sorg, fordi noe av verdi er mistet i livet, eller et verdifullt mål er langt i det fjerne. Men dette innbefatter også glede fordi tanken opptas av noe verdifull, enten det hører fortid eller fremtid til. Slik kan sorg og gleder være sider av samme sak." 0 Siter
kinaputten Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Hei Tille04! Neida, ingen godkjenning her! Venter like utålmodig som deg... Siden de holder på med sist-i-juni-söknadene nå om dagen, får vi krysse fingrene for at det er vår tur neste uke, kanskje? Venteklem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.