Gå til innhold

BUFA - Reg. Øst

Anbefalte innlegg

Gjest Tille 04
Skrevet

Hei,

litt utålmodig om dagen.

Er det noen som kan gi meg siste "nytt" vedr. behandlingstiden i region Øst.

Kinaputten; har dere fått godkjenning?

Skrevet

Hei

Vi har registreringsdato 6. juli. I forrige uke fikk vi beskjed om at de ville bruke ca 3 uker til......

Gjest venterpå
Skrevet

De behandler søknader reg. i slutten av juni.

Lykke til videre.

Svanse1365380772
Skrevet

Vi er registrert 25.juni og har ennå ikke fått noen svar. Det er forferdelig å gå slik å vente med uro/forventninger i kroppen.

Skrevet

Vi er registrert 25.juni og har ennå ikke fått noen svar. Det er forferdelig å gå slik å vente med uro/forventninger i kroppen.

Uff, ja, jeg vet så godt hvordan det føles! Vi var registrert i beg. av juni og fikk svar etter 4 måneder og 10 dager (+ postgang) etter først å ha blitt forespeilet 3 måneder. Den fattige (?) trøsten er at jeg ble så utrolig glad da brevet endelig kom (kanskje gladere enn jeg ville blitt etter 3 måneder?) og at jeg allerede nå ser mer avslappet på at vi ble 1 1/2 måned "forsinka". Ellers leste jeg noe fint idag, egentlig i en sammenheng som handla om humor, men også om livsvisdom, og som jeg iallefall tok til meg i den situasjonen vi er i: "Både lengselens framtidsrettethet og vemodets tilbakeblikk har elementer av sorg, fordi noe av verdi er mistet i livet, eller et verdifullt mål er langt i det fjerne. Men dette innbefatter også glede fordi tanken opptas av noe verdifull, enten det hører fortid eller fremtid til. Slik kan sorg og gleder være sider av samme sak."

Skrevet

Hei Tille04!

Neida, ingen godkjenning her! Venter like utålmodig som deg...

Siden de holder på med sist-i-juni-söknadene nå om dagen, får vi krysse fingrene for at det er vår tur neste uke, kanskje?

Venteklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...