snø Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Selv om det ikke skjer noe i vår sak. For Colombiainformasjonen er oppdatert, og jammen er det ikke kommet 29 tildelinger fra ICBF i løpet av oktober og november - 20 i oktober og 9 i november. Totalt er det kommet barn til 104 ICBF-familier i år! Og for hver dag er vi alle sammen en dag nærmere Telefonen :-)) Håper den positive utviklingen fortsetter, og at ventetiden er på vei nedover. Gleder meg sammen med alle dere som har fått gode nyheter i det siste, og håper på et ras av godkjenninger, distrikt og tildelinger framover. Escimo og Flo, jeg krysser fingrene spesielt for dere to :-)) beste hilsen fra 0 Siter
Melissa Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Jepp!!! Dette er jo helt toppers!! Det virker som om det er flere barn enn forventet som har kommet til norske familier i år!? xxxx også alt for flo og escimo, måtte dere få godnyheter fra ICBF raskt, raskt!! Klem fra 0 Siter
bellami1 Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Jepp!!! Dette er jo helt toppers!! Det virker som om det er flere barn enn forventet som har kommet til norske familier i år!? xxxx også alt for flo og escimo, måtte dere få godnyheter fra ICBF raskt, raskt!! Klem fra Hei melissa og Snø. Henger meg på denne og håper at escimo og floshatt får glamelding snart. 0 Siter
escimo Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hei melissa og Snø. Henger meg på denne og håper at escimo og floshatt får glamelding snart. Takk for det!!! Så snille dere er som tenker på oss!! Det er som vi visste på forhånd store variasjoner fra sak til sak, men nå syns jeg det er på tide at det brevet snart dukker opp!!!! Krysser også fingrene for dere Flo, på fredag skjer det!!!! :-) Hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.