Gå til innhold

Det skjer i alle fall noe i Colombia :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om det ikke skjer noe i vår sak. For Colombiainformasjonen er oppdatert, og jammen er det ikke kommet 29 tildelinger fra ICBF i løpet av oktober og november - 20 i oktober og 9 i november. Totalt er det kommet barn til 104 ICBF-familier i år!

Og for hver dag er vi alle sammen en dag nærmere Telefonen :-))

Håper den positive utviklingen fortsetter, og at ventetiden er på vei nedover.

Gleder meg sammen med alle dere som har fått gode nyheter i det siste, og håper på et ras av godkjenninger, distrikt og tildelinger framover.

Escimo og Flo, jeg krysser fingrene spesielt for dere to :-))

beste hilsen fra

Skrevet

Jepp!!!

Dette er jo helt toppers!! Det virker som om det er flere barn enn forventet som har kommet til norske familier i år!?

xxxx også alt for flo og escimo, måtte dere få godnyheter fra ICBF raskt, raskt!!

Klem fra

Skrevet

Jepp!!!

Dette er jo helt toppers!! Det virker som om det er flere barn enn forventet som har kommet til norske familier i år!?

xxxx også alt for flo og escimo, måtte dere få godnyheter fra ICBF raskt, raskt!!

Klem fra

Hei melissa og Snø.

Henger meg på denne og håper at escimo og floshatt får glamelding snart.

Skrevet

Hei melissa og Snø.

Henger meg på denne og håper at escimo og floshatt får glamelding snart.

Takk for det!!!

Så snille dere er som tenker på oss!!

Det er som vi visste på forhånd store variasjoner fra sak til sak, men nå syns jeg det er på tide at det brevet snart dukker opp!!!!

Krysser også fingrene for dere Flo, på fredag skjer det!!!! :-)

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...