ien Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Det er jo så mye snakk om hepatitt B her! Det jeg da lurer på er om barna fra Kina er testet for Hepatitt? Hvis da resultatet viser at de har en eller annen form for hepatitt, får vi vite om dette i helserapporten ved tildeling? 0 Siter
jiemei Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Jeg kan ikke gi noe generelt svar, men vi fikk i alle fall beskjed om testresultatet for div. prøver sammen med tildelingspapirene da vi hentet i fjor. 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Ja, vår snuppe var i hvert fall testet for både hepatitt B og det meste annet!! Helserapporten fra Kina var så nøye at fastlegen var meget imponert (kanskje betryggende å vite). Klem 0 Siter
hep Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 mye prat er det vel ikke, men ja det har vel kommet noen barn fra Kina som har Hepatitt B smitte i seg. Alle papirer ser ok ut men når man kommer til Norge kan saken være en annen. Dette er jo ytterst sjelden da. Jeg tror at i de siste årene har Kina blitt mye mer nøye både med vaksinering og testing. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.