Gå til innhold

Enda en stolt colombiamamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hatt besøk av en nybakt mamma. En venninne av meg skal til Colombia å hente en skjønn gutt før jul. Endelig ble det hennes tur, ventetiden er over.

Det fikk meg til å tenke litt, nå er det snart ett år siden vi reiste samme vei. 7.desember 2003 kom vi hjem med tvillingguttene våre. De har nå fylt 4 år. Dette året har gått utrolig fort. Og man glemte fort all frustrasjon og usikkerhet som hadde forfulgt oss i lang tid. Man får liksom et nytt forhold til postkassen igjen, min postkasse heter ikke lenger Tom. Men man blir minnet på det av og til. Når vi treffer adopsjonsvenner som venter. Jeg vet det er frustrerende, ikke minst med all usikkerheten. Men barnet kommer til slutt, og da er alt glemt. Nesten alt, jeg har ikke akkurat vært så aktiv her inne, tror det ble litt mye en periode. Dere må jo tro at jeg har forlatt den elektroniske verden for godt.

Gratulerer til alle som har blitt mammaer og pappaer det siste året, og til dere andre som venter; Hold ut!!!

Klem fra

Gjest campestre
Skrevet

Husker du var litt frustrert i fjor , ja...og ikke minst hvordan det kom til å gå med 2 3-åringer på en gang :-)

De var så skjønne da du sendte meg tildelingsbildet....kan godt se hvordan de ser ut nå også...hvis du vil dele det med meg :-)

[email protected]

Skrevet

Heia hijos.

Så koselig å se nick ditt. Tenk at nå er det snart et år siden vi var i colombia i sammen.

Og tenk for noen nydelige barn vi for være foreldre til.

Vi blir også med på hyttetur etter sommeren.

Skrevet

Hei Hijos

Hyggelig å høre fra deg igjen!

Ja tiden flyr fort det er sikkert og visst.. det er nå 1 år og 3 mnd siden vi kom hjem, og vår lille engel fyller 4 år nå i november!!

Hos oss så går alt veldig bra og vi storkoser oss som en familie på 3!

hilsen fra Romerike

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...