Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ikke vært så aktiv her i det siste uansett, men jeg tenkte det var på sin plass og si i fra at jeg blir uten maskin i 1-2 uker fra i morgen.

Jeg skal likevel prøve og kommemeg innom på lånt maskin av og til, så jeg kan følge med dere ;)

Jeg var så "lur" at jeg har solgt maskinen min, før jeg har fått tak i ny *erremulig*

Og dersom alt er så typisk som det pleier og være, så får vi godkjenningen i løpet av den tiden jeg ikke har maskin og ikke får tak i de dokumentene som ligger ferdig lagret på harddisken og bare venter på en dato...

Men region nord har jo enda 15 dager på seg før "fristen" er gått ut, og tar jeg ikke helt feil så utnytter de nok det til siste sekund ;)

Og da har jeg (forhåpentligvis) fått ny maskin og alt er bare velstand!

Har vært litt lite aktiv i det siste for jeg har faktisk streiet litt *jupp*

Vet ikke helt hva jeg har streiket for eller mot, men har bare vært skikkelig lei all ventinga og hadde behov for å få det på avstand en stund.

Nå kjenner jeg at forholdet til postkassen er heller anstrengt, men jeg vil ikke gå så langt som å si at jeg er så fryktelig utålmodig, for jeg vil sikkert få det verre en eller annen gang i løpet av prosessen ;)

Bare den godkjenninga kommer, så blir nok alt mye bedre... Helt til neste vente-etappe har vart en stund...

Vel, tudeluuu

Skrevet

Koselig å høre fra deg igjen, begynte å lure litt på hvor du var blitt av:o)

Kjenner godt til behovet for å koble ut i perioder, det er en lang prosess og følelsene og engasjementet går opp og ned. Men for hver dag så er vi en dag nærmere, og det gjør det hele så fantastisk!!!!

Lykke til med ventingen i dagene som kommer.

mvh

Skrevet

Lurte litt på hvor du ble av...Det er jo ekstra spennende å følge med andre som er omtrent like langt i prosessen som en selv. Vi fikk godkjenning for 1 måned siden og nå mangler vi bare 1 dokument! Vi synes igrunnen det har vært mye jobb med dokumentinnsamlingen...

Noen som vet hvor lang tid det tar med legalisering av dokumenter til Etiopia?

Lykke til med de neste par ukene, Kathinka! Plutselig en dag ligger det etterlengtede brevet fra BUFA i postkassa. Det er HÆRLIG!

Skrevet

Hei, så tidligere at du ville at jeg skulle sende deg en epost. Finner ikke tilbake til adressa di. Kan du gi meg den på nytt? Håper region nord kjapper seg litt, he, he. De brukte ikke så lang tid på vår søknad. Hvilket land skal dere forresten adoptere fra? Vi har adoptert ei jente fra Kina og er igang med nr. 2 fra Kina

Skrevet

Hei, så tidligere at du ville at jeg skulle sende deg en epost. Finner ikke tilbake til adressa di. Kan du gi meg den på nytt? Håper region nord kjapper seg litt, he, he. De brukte ikke så lang tid på vår søknad. Hvilket land skal dere forresten adoptere fra? Vi har adoptert ei jente fra Kina og er igang med nr. 2 fra Kina

Her er mailen:

[email protected]

Så får vi håper jeg får lest den og svart deg før jeg blir fri for maskin! :)

Skrevet

Lurte litt på hvor du ble av...Det er jo ekstra spennende å følge med andre som er omtrent like langt i prosessen som en selv. Vi fikk godkjenning for 1 måned siden og nå mangler vi bare 1 dokument! Vi synes igrunnen det har vært mye jobb med dokumentinnsamlingen...

Noen som vet hvor lang tid det tar med legalisering av dokumenter til Etiopia?

Lykke til med de neste par ukene, Kathinka! Plutselig en dag ligger det etterlengtede brevet fra BUFA i postkassa. Det er HÆRLIG!

Det er utrolig hvor fort man glemmer. Men jeg tror det tok et par uker.

Lykke til med siste innspurt!

hilsen en snart reisende etiopiamamma:o)

carla1365380461
Skrevet

Håper den nye PC-en kommer fort, da!

Lykke til med ventinga - kanskje det etterlengtede distriktet er like om hjørnet??

carla1365380461
Skrevet

Håper den nye PC-en kommer fort, da!

Lykke til med ventinga - kanskje det etterlengtede distriktet er like om hjørnet??

Nei, godkjenninga, var det... Det går litt i surr av og til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...