Gå til innhold

Bare meg som kjenner mordlyst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hevdet at vi, dvs. alle som ikke har skumle hensikter, må fortsette å gå korte strekninger, stå på holdeplasser osv., selv om det blir kveld og mørkt (noe det jo gjør tidlig her i landet). Ellers har vi latt pøbelen vinne og overta. Slike hendelser slår beina under min argumentasjon.

Hadde det vært vår datter, tror jeg de måtte ha voktet vel så mye på mannen min som på de tiltalte når saken kom opp.

Skrevet

Strafferammen er 21 år. Vi får bare be om at dommerne slår til.

Gjest fytti rakkern
Skrevet

Desverre så er dette noe som skjer, uskyldige ofre får ødelagt livet sitt. Jeg har selv en venninne som for en del år siden ble regelrett dratt med en gjeng innvandrere og holdt innesperret og voldtatt i to døgn før de slapp henne ut. Stakkar, hun sliter voldsomt med dette. Ikke anmeldte hun det heller, redselen var for stor. Det kan jo hende at mørketallene er større enn vi tør å tenke på?

Skrevet

Nei, det er _ikke_ bare du...

Ingen straff er streng nok for slike.

Gapestokk offentlig hadde vært meg en sann fryd!

Plassere de i ei falleferdig løe, sette utstyret i en tvinge, gi dem en sløøøøv kniv. Tenne på løa, la de velge.. Skjære av seg "stasen" eller brenne opp.. Velg sjæl. Forbanna pakk..

Har selv ei på 15, og kan bare tenke meg, hvis noe tilsvarende hadde skjedd med henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...