Gå til innhold

Ja, bare slipp innvandrere inn i Norge.


Gjest arguss

Anbefalte innlegg

Det er da voldsomt som du kjenner sør til aldri å ha vært inne her før her om dagen.

Ikke tro vi er så lett og lure da ;o)

Har lest en del her inne, men aldri postet noe før "her om dagen".

Lett å lure?

Helt ærlig så forstår jeg ikke hva du mener... Først hevder du at du vet hvem jeg er, så kommer du med

"Ikke tro vi er så lett og lure da ;o)"

Så mye som Sør skriver her inne er det jo ikke noe problem å få et overblikk over hvor han står i de sakene han er med og diskuterer...

Kanskje lurer du deg selv? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    93

  • pimson

    21

  • Goliath

    9

  • Mr Kahn

    7

Mest aktive i denne tråden

OK - akkurat som AKP(m-l) ikke får gå i barnetoget på 17. mai, så får ikke disse ekstremistene gå i dette arrangementet.

Eller mener du alle har rett til å delta i barnetoget på 17. mai?

Endelig en god sammenligning.

Hva du argumenterer for er at barn skal nektes adgang til barnetoget 17.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåremannen

Det er da voldsomt som du kjenner sør til aldri å ha vært inne her før her om dagen.

Ikke tro vi er så lett og lure da ;o)

Nei, vi er da ikke _mislykket_.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvordan du startet din karriere på DOL, og at du ikke selv kan holde en ordentlig diskusjon, så er dine påstander svært underholdende.

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår meg at du i tråd etter tråd, bare henger deg opp i ord eller mangel på ord i det folk ytrer, du ser alltid noe som er verre og du sier at du selvsagt fordømmer du også - men det er sjelden å se at du ser annet enn problemene med de som ytrer seg om alt de leser, ser og hører - du har aldri noe svar på SAKEN som de leser, ser og hører.

Ser du ikke noen problemer som oss andre- eller er våre problemer små i den store sammenhengen og kommer av at vi stakkarer har våre mørke sinn med alle våre grusomme baktanker som rasisme, nazisme, fundamentalisme, fremmedfrykt, misunnelighet, smålighet, grusomhet etc. ?

Syns du ikke vi er vanlig tenkende mennesker med rett til å reflektere om det vi ser rundt oss? – er vi et sånt møkkafolk som det du vil ha oss til, Sør?

Er det fordi du har sett folk dø, blitt kidnappet og voldtatt og Gud vet hva? Tror du ikke vi har evnen til å være venn med en muslim eller en jøde, selv om vi ser mange problemer med innvandringspolitikken? Tror du ikke vi ser at det er politikken som gjør at det er KJELTRINGENE som kommer hit, de ler av oss så klart.

Tror du ikke vi klarer å forstå at en palestinsk far gråter og ønsker hevn over det han ser som sin fiende, Israel? Alle foreldre vil gjerne hate sine barns mordere. Tror du ikke vi ser at det er de som styrer og som forfekter gammelmannstenkning sin skyld?

Det bare slo meg, og det irriterer meg at mennesker som jeg setter pris på her på DOL, ja også utenom min egen gubbe, blir fremstilt som slimåler med lumske baktanker.

Du behøver ikke svare, det er bare sånn jeg har kommet til å lese deg, og det er synd, for jeg syns ikke det var sånn før.

Som Bokken sa; ”det er lov å være bliiid!”

med egentlig vennlig hilsen

Meget godt skrevet flisa og ikke minst en MEGET god beskrivelse av Sør. Rart han ikke ser dette selv, derfor blir han heller ikke tatt særlig alvorlig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meget godt skrevet flisa og ikke minst en MEGET god beskrivelse av Sør. Rart han ikke ser dette selv, derfor blir han heller ikke tatt særlig alvorlig heller.

Og det er synd for han, i den grad det spiller noen rolle for han. For jeg har nemlig alltid tatt han på alvor - før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, inndeling i "oss" (hvite) og "dem" (jøder, innvandrere, osv) har du alltid likt.

Jeg liker å forholde meg til realiteter fremfor drømmer - i motsetning til visse andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ALDRI kunnet komme opp med ett eneste konkret tiltak man kan iverksette.

Tvert om - det er du som ALDRI har kommet opp med realistiske tiltak som vil kunne gi resultater. (merk REALISTISKE og RESULTATER).

Jeg har derimot kommet med mange ulike tiltak (og applaudert andres forslag til tiltak), der du mener det ikke er gjennomførbart fordi det vil bryte mot "ett eller annet".

Men du har aldri motargumentert det med argumenter som går på om det ville gitt resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...