Gå til innhold

Ja, bare slipp innvandrere inn i Norge.


Gjest arguss

Anbefalte innlegg

Du har faktisk klart å rekke et nytt lavmål.

Er det fordi jeg kom til å bøye meg ned på ditt nivå et øyeblikk? Sorry, men jeg klarer nok ikke å komme helt ned til deg.

Forresten svarte du ikke på spørsmålet: hva gjorde du da du så at en kvinne/pike var i ferd med å bli voldtatt av en gjeng norske menn/gutter? Stanset du dem? Forsvarte du den forulempede med samme kraft som du gjør her på DOL, eller stakk du halen mellom beina og løp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    93

  • pimson

    21

  • Goliath

    9

  • Mr Kahn

    7

Mest aktive i denne tråden

Er det fordi jeg kom til å bøye meg ned på ditt nivå et øyeblikk? Sorry, men jeg klarer nok ikke å komme helt ned til deg.

Forresten svarte du ikke på spørsmålet: hva gjorde du da du så at en kvinne/pike var i ferd med å bli voldtatt av en gjeng norske menn/gutter? Stanset du dem? Forsvarte du den forulempede med samme kraft som du gjør her på DOL, eller stakk du halen mellom beina og løp?

I det tilfellet fikk jeg kun vite det etterpå.

I andre tilfeller satt jeg vakt for å forhindre angrep.

Noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer løgnaktig vås fra deg.

Vi er nede i én linje fra deg nå...du resignerer åpenbart.

Jeg noterer meg nok en heimesiger mens jeg betrakter røyken fra ditt (sedvanlige) havari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det no rart at jeg ønsket meg et forum for politikk når en ser utviklingen på denne tråden

Hehe...

Det er jo unektelig veldig underholdende (i alle fall for meg med den barnlige humoren min) å se Sør og Morsk holde på på denne måten :D

Gullkornene kommer som perler på en snor =)

Men seriøst; tror kanskje webmaster vil være tilbakeholden med å opprette et forum for politikk, ettersom majoriteten her på Doktornline ikke klarer å være saklig i mer enn 5 innlegg dersom man er uenig med noen...

Og det syns jeg er synd, for jeg er helt enig med deg - skulle gjerne hatt et slikt forum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Og relevansen er, hvis de ikke er kollektivt ansvarlige?"

Relevansen er at dette indikerer at noe er feil med innvandrings- og integreringspolitikken.

Når statistikken en gang i fremtiden (forhåpentligvis) viser at somaliere er like lovlydige som etniske nordmenn, er relevansen borte - og da skal jeg følgelig holde kjeft.

Jeg mener, i motsetning til deg, at det må være lov å prøve å identifisere et problem og påpekte det uten å bli kalt rasist.

"Kan du konkret vise til hvilket innlegg jeg gjør dette?"

Kjære deg, Sør, dette er jo den gjennomgående tonen i *alle* innleggene dine! Om jeg har noe "konkret eksempel" å vise til eller ikke spiller ingen som helst rolle, når det kommer til uttrykk gjennom alt du skriver og forfekter.

Såpass selvinnsikt har du vel? (så var det meg og den naiviteten min, da...)

Du skriver: "Jeg mener, i motsetning til deg, at det må være lov å prøve å identifisere et problem og påpekte det uten å bli kalt rasist."

Og *konkret*, hvordan har du tenkt å løse problemet?

====

Jeg noterer at du ikke har noe konkret eksempel på det du påstod at jeg skrev, og regner derfor med at du har selvrespekt nok til å trekke påstanden din tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Det er jo unektelig veldig underholdende (i alle fall for meg med den barnlige humoren min) å se Sør og Morsk holde på på denne måten :D

Gullkornene kommer som perler på en snor =)

Men seriøst; tror kanskje webmaster vil være tilbakeholden med å opprette et forum for politikk, ettersom majoriteten her på Doktornline ikke klarer å være saklig i mer enn 5 innlegg dersom man er uenig med noen...

Og det syns jeg er synd, for jeg er helt enig med deg - skulle gjerne hatt et slikt forum...

Med tanke på hvordan du startet din karriere på DOL, og at du ikke selv kan holde en ordentlig diskusjon, så er dine påstander svært underholdende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Jeg mener, i motsetning til deg, at det må være lov å prøve å identifisere et problem og påpekte det uten å bli kalt rasist."

Og *konkret*, hvordan har du tenkt å løse problemet?

====

Jeg noterer at du ikke har noe konkret eksempel på det du påstod at jeg skrev, og regner derfor med at du har selvrespekt nok til å trekke påstanden din tilbake?

"Og *konkret*, hvordan har du tenkt å løse problemet?"

Det er nok dessverre fint lite jeg som student kan gjøre for å løse problemet. På den annen side kan jeg, som alle andre, komme med forslag. Har vært inne på dette tidligere i tråden, men siden du later til å ha en hukommelse på lik linje med en spurv, må jeg vel gjenta meg selv igjen...

1. Slippe inn færre innvandrere, slik at det apparatet som er i dag vil ha kapasitet til å fungere tilfredsstillende.

2. Bygge ut psykiatri, voksenopplæring, og annet støtteapparat slik at det kan imøtekomme dagens behov.

3. Utvise kriminelle elementer (det være seg svensker eller somaliere).

Har ikke sett så mange forslag fra deg heller akkurat. Du er et problemorientert menneske, Sør...

Åja, det var det... Ditt forslag er å stikke hodet i sanden, krysse fingrene og håpe at alle respekterer kardemommeloven. Stemmer det...

Ser ingen grunn til å trekke tilbake en påstand som er sann, selv om den måtte falle deg tungt for brystet.

Hvilken paragraf var det forresten du viste til etter å ha slått fast at rasister var kriminelle?

Det stemmer. Ingen.

Du kritiserer meg får å unngå å svare på dine spørsmål, men hva med å feie for egen dør først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvordan du startet din karriere på DOL, og at du ikke selv kan holde en ordentlig diskusjon, så er dine påstander svært underholdende.

Godt å høre!

Virker som om du kunne trenge en liten latter i hverdagen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke de samme perverse ønsker om å stoppe ytringsfriheten, slik som du og dine venner i SOS-rasisme har, og som du nå iherdig prøver fortvilt og rettferdigjøre.

Mer problemer mellom ørene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Og *konkret*, hvordan har du tenkt å løse problemet?"

Det er nok dessverre fint lite jeg som student kan gjøre for å løse problemet. På den annen side kan jeg, som alle andre, komme med forslag. Har vært inne på dette tidligere i tråden, men siden du later til å ha en hukommelse på lik linje med en spurv, må jeg vel gjenta meg selv igjen...

1. Slippe inn færre innvandrere, slik at det apparatet som er i dag vil ha kapasitet til å fungere tilfredsstillende.

2. Bygge ut psykiatri, voksenopplæring, og annet støtteapparat slik at det kan imøtekomme dagens behov.

3. Utvise kriminelle elementer (det være seg svensker eller somaliere).

Har ikke sett så mange forslag fra deg heller akkurat. Du er et problemorientert menneske, Sør...

Åja, det var det... Ditt forslag er å stikke hodet i sanden, krysse fingrene og håpe at alle respekterer kardemommeloven. Stemmer det...

Ser ingen grunn til å trekke tilbake en påstand som er sann, selv om den måtte falle deg tungt for brystet.

Hvilken paragraf var det forresten du viste til etter å ha slått fast at rasister var kriminelle?

Det stemmer. Ingen.

Du kritiserer meg får å unngå å svare på dine spørsmål, men hva med å feie for egen dør først?

Paragraf 135a og to-hundre og ett eller annet. Jeg husker ikke på stående fot.

====

Ingen av forslagene dine berettiger eller avhenger av statistikken.

====

Du har fremdeles ikke vist til hvor jeg fornekter statistikken...

Kan du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer problemer mellom ørene?

Det spiller tydligvis ingen rolle hvor intetsigende det du skriver er, bare du får det siste ordet i hver deltråd.

Når kan vi får se ditt portrett sammen med fagpersonene hos DOL, som heltidsansatt narr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nede i én linje fra deg nå...du resignerer åpenbart.

Jeg noterer meg nok en heimesiger mens jeg betrakter røyken fra ditt (sedvanlige) havari.

In your dreams!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som har et minimum av kunnskap om norsk samfunns og organisasjonsliv vet godt hvem som har kuppet SOS-rasisme.

At du ikke tilhører de opplyste er en helt annen sak.

Har de samme også kuppet politiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de samme også kuppet politiet?

Nei, De gjorde bare ikke jobben sin, og det er ikke første gang i Oslo.

Alle husker vel tibetaneren som hadde sittet 30 år i fengsel, og som ikke fikk lov å demonterer mot kinas okkupasjon av Tibet når presidenten var på norgesbesøk.

Da som nå kom ordet SKAM frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller tydligvis ingen rolle hvor intetsigende det du skriver er, bare du får det siste ordet i hver deltråd.

Når kan vi får se ditt portrett sammen med fagpersonene hos DOL, som heltidsansatt narr?

Stillingen som hoffnarr har du besatt permanent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, De gjorde bare ikke jobben sin, og det er ikke første gang i Oslo.

Alle husker vel tibetaneren som hadde sittet 30 år i fengsel, og som ikke fikk lov å demonterer mot kinas okkupasjon av Tibet når presidenten var på norgesbesøk.

Da som nå kom ordet SKAM frem.

Så fordi de gjorde noe gale med en tibetaner, så "beviser" det at en gal ekstremist (mest kjent for å være bevæpnet når han viser kristne rundt Israel) som ville storme et arrangement som ikke var hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi de gjorde noe gale med en tibetaner, så "beviser" det at en gal ekstremist (mest kjent for å være bevæpnet når han viser kristne rundt Israel) som ville storme et arrangement som ikke var hans.

Arrangementet hvor tibetaneren ble trakassert var heller ikke HANS, så da regner jeg med at du støttet politiets atferd da også, slik du gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...