Gå til innhold

Ja, bare slipp innvandrere inn i Norge.


Gjest arguss

Anbefalte innlegg

Det eneste du er lei deg for er at du ble avslørt i løgn, og at din hat-kampanje mot jøder nok engang ble stoppet.

Hvordan kan du som selverklært ateist bruke en pressemelding fra et trossamfunn for å legitimere at en person får sine rettigheter krenket?

Svaret er kort og godt at du er i besittelse av en dobbelmoral uten sidestykke, hvor vikarierende argumenter går hånd i hånd med dine løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    93

  • pimson

    21

  • Goliath

    9

  • Mr Kahn

    7

Mest aktive i denne tråden

Hvordan kan du som selverklært ateist bruke en pressemelding fra et trossamfunn for å legitimere at en person får sine rettigheter krenket?

Svaret er kort og godt at du er i besittelse av en dobbelmoral uten sidestykke, hvor vikarierende argumenter går hånd i hånd med dine løgner.

Når trosamfunnet bekrefter at de er blitt innvitert til å delta, og at de attpåtil har ekskludert det samme paret som ble bortvist av politiet, så viser det jo at du lyver.

Det ekstremistiske paret hadde selvsagt ingen rett til å storme andre folks arrangement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det viste seg at det var blank løgn når du hevdet at det dreide seg om en enkeltsående rabiat jøde.

Slutt og fantaser frem ting, så slipper du gå i baret så ofte.

*lol*

Igjen lyver du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når trosamfunnet bekrefter at de er blitt innvitert til å delta, og at de attpåtil har ekskludert det samme paret som ble bortvist av politiet, så viser det jo at du lyver.

Det ekstremistiske paret hadde selvsagt ingen rett til å storme andre folks arrangement.

Jeg spør deg igjen: På hvilken måte har det mosaiske trossamfunn noe med hva alle jøder mener og gjør, mer enn hva den norske kirke eller Jehovas Vitner har noe med hva du holder på med?

----------------------

Du gjorde forøvrig ikke engang forsøk på å besvare spørsmålet mitt i forrige innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spør deg igjen: På hvilken måte har det mosaiske trossamfunn noe med hva alle jøder mener og gjør, mer enn hva den norske kirke eller Jehovas Vitner har noe med hva du holder på med?

----------------------

Du gjorde forøvrig ikke engang forsøk på å besvare spørsmålet mitt i forrige innlegg.

Litt logikk for deg:

På samme måte som eksklusjonen av dette ekstremistparet ikke er det samme som at jøder ikke får lov til å delta (din løgn), så er heller ikke eksklusjonen av Demokratene det samme som at ingen nordmenn fikk delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som kan lese denne tråden ser hvem som lyver.

Ja, deg. Jeg har lagt ut dokumentasjon som beviser at du lyver.

Du kan ikke stoppe ytringsfriheten, Morsk, selv om du og dine ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt logikk for deg:

På samme måte som eksklusjonen av dette ekstremistparet ikke er det samme som at jøder ikke får lov til å delta (din løgn), så er heller ikke eksklusjonen av Demokratene det samme som at ingen nordmenn fikk delta.

Dette fylle-liknende røret er det nok bare du som forstår noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL

Nei.jeg tviler heller ikke ett sekund på at du ikke vet helt hvem du gikk sammen med.

Det kan ofte virke som du ikke helt vet hva du skriver også.

Alternativt er det kanskje på tide at du får en voksenperson til å hjelpe deg med å lese innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, deg. Jeg har lagt ut dokumentasjon som beviser at du lyver.

Du kan ikke stoppe ytringsfriheten, Morsk, selv om du og dine ønsker det.

Nei, jeg har ikke de samme perverse ønsker om å stoppe ytringsfriheten, slik som du og dine venner i SOS-rasisme har, og som du nå iherdig prøver fortvilt og rettferdigjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alternativt er det kanskje på tide at du får en voksenperson til å hjelpe deg med å lese innleggene.

De fleste som har et minimum av kunnskap om norsk samfunns og organisasjonsliv vet godt hvem som har kuppet SOS-rasisme.

At du ikke tilhører de opplyste er en helt annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesp*

I rak motsetning til deg, som flere ganger har både oppfordret og støttet terrorisme, har jeg gjentatte ganger fordømt all terrorisme, også palestinsk.

I motsetning til deg evner jeg også å ta avstand både fra nazister, og fra Sharons terrorisering av sivilbefolkningen i de ulovlig okkuperte områdene.

...er nok en helt korrekt formulering, men hva du «evner» å ta avstand fra, synes å bli litt borte i disse hatske angrepene på demokratiske stater, for ikke å snakke om din trang til å angripe debattanter istedenfor å diskutere sak.

Jeg må bare innrømme at jeg ikke kan finne ett eneste innlegg der du - uoppfordret - har kritisert Hamas eller PLO for terrorisme, ikke engang Al Qaidas herjinger synes å interessere deg nok til å skrive noen kritiske ord.

Men får en arabisk muslim et skrubbsår på kneet mens han er ute for å drepe jødiske barn, da er du på hugget og strør om deg med ord som «statsterrorisme» og «ulovlig okkupasjon». Jo, du er nok den rette til å marsjere i takt med nasjonalsosialistene og resten av den totalitære familien.

Man kunne sikkert ha en «viss sympati» med jødene når en så dem på sort-hvittbilder i stripete pyjamaser bak piggtråd. Den gangen kunne de ikke forsvare seg.

Nå kan de det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Sett mange innvandrerjenter som blir gruppevoldtatt av en gjeng norske menn?"

Faktisk ja.

===

Bortsett fra det skinner dine rase-inndelinger klart igjennom i det du skriver.

Akkurat som jeg påpekte.

«-...Faktisk ja....-»

Hmmmm, og hva gjorde du da? Gikk du i moskeen og bad, eller kastet du Koranen på voldsmennene? For du gjorde vel NOE???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Nei, jeg mener somaliere er like lite ansvarlige for hverandres handlinger som jeg er for andre nordmenn.

Når det er sagt, ser jeg at det er en større prosentandel kriminelle somaliere enn kriminelle etniske norske."

Og relevansen er, hvis de ikke er kollektivt ansvarlige?

===

Du skriver: "Litt morsomt at du fortvilet blånekter å innse denne statistikken,"

Kan du konkret vise til hvilket innlegg jeg gjør dette?

"Og relevansen er, hvis de ikke er kollektivt ansvarlige?"

Relevansen er at dette indikerer at noe er feil med innvandrings- og integreringspolitikken.

Når statistikken en gang i fremtiden (forhåpentligvis) viser at somaliere er like lovlydige som etniske nordmenn, er relevansen borte - og da skal jeg følgelig holde kjeft.

Jeg mener, i motsetning til deg, at det må være lov å prøve å identifisere et problem og påpekte det uten å bli kalt rasist.

"Kan du konkret vise til hvilket innlegg jeg gjør dette?"

Kjære deg, Sør, dette er jo den gjennomgående tonen i *alle* innleggene dine! Om jeg har noe "konkret eksempel" å vise til eller ikke spiller ingen som helst rolle, når det kommer til uttrykk gjennom alt du skriver og forfekter.

Såpass selvinnsikt har du vel? (så var det meg og den naiviteten min, da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«-...Faktisk ja....-»

Hmmmm, og hva gjorde du da? Gikk du i moskeen og bad, eller kastet du Koranen på voldsmennene? For du gjorde vel NOE???

Du har faktisk klart å rekke et nytt lavmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er nok en helt korrekt formulering, men hva du «evner» å ta avstand fra, synes å bli litt borte i disse hatske angrepene på demokratiske stater, for ikke å snakke om din trang til å angripe debattanter istedenfor å diskutere sak.

Jeg må bare innrømme at jeg ikke kan finne ett eneste innlegg der du - uoppfordret - har kritisert Hamas eller PLO for terrorisme, ikke engang Al Qaidas herjinger synes å interessere deg nok til å skrive noen kritiske ord.

Men får en arabisk muslim et skrubbsår på kneet mens han er ute for å drepe jødiske barn, da er du på hugget og strør om deg med ord som «statsterrorisme» og «ulovlig okkupasjon». Jo, du er nok den rette til å marsjere i takt med nasjonalsosialistene og resten av den totalitære familien.

Man kunne sikkert ha en «viss sympati» med jødene når en så dem på sort-hvittbilder i stripete pyjamaser bak piggtråd. Den gangen kunne de ikke forsvare seg.

Nå kan de det.

Mer løgnaktig vås fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...