Gå til innhold

Ja, bare slipp innvandrere inn i Norge.


Gjest arguss

Anbefalte innlegg

Gjest Vær trygg!

Du skriver: "Sett mange innvandrerjenter som blir gruppevoldtatt av en gjeng norske menn?"

Faktisk ja.

===

Bortsett fra det skinner dine rase-inndelinger klart igjennom i det du skriver.

Akkurat som jeg påpekte.

Nå er vel ikke dine fritidsaktiviter særlig represntative... heldigvis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    93

  • pimson

    21

  • Goliath

    9

  • Mr Kahn

    7

Mest aktive i denne tråden

Sitat: Faktisk ja

Med den "troverdighet" du legger for dagen kan vi vel trygt gå ut i fra at det egentlige svaret er Nei.

"Sitat: Faktisk ja

Med den "troverdighet" du legger for dagen kan vi vel trygt gå ut i fra at det egentlige svaret er Nei.

- Morsk"

GODT SAGT, Morsk. Akuratt det jeg hadde på tungen. Sør sier hele tiden at han har sett nordmenn gjøre det samme som invandrere, selv om Sør egentlig IKKE ikke har sett det. Sør, er du muslim? Jeg tipper svaret er ja, selv om du sikkert svarer det motsatte på det også. Det er foresten på tide du ser på nyheter på andre kanaler enn NRK også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sitat: Faktisk ja

Med den "troverdighet" du legger for dagen kan vi vel trygt gå ut i fra at det egentlige svaret er Nei.

- Morsk"

GODT SAGT, Morsk. Akuratt det jeg hadde på tungen. Sør sier hele tiden at han har sett nordmenn gjøre det samme som invandrere, selv om Sør egentlig IKKE ikke har sett det. Sør, er du muslim? Jeg tipper svaret er ja, selv om du sikkert svarer det motsatte på det også. Det er foresten på tide du ser på nyheter på andre kanaler enn NRK også.

1) Hvis du hadde visst hva du snakket om, ville du fått med deg at jeg er ateist - med andre ord, den rake motsetning av muslim/kristen/jøde/hindu.

2) Jeg får mine nyheter fra et utall av internasjonale kilder, slik som Financial Times, BBC, Le Monde, Jornal do Brasil, Mail&Guardian (Sør Afrika), osv.

Kom gjerne til poenget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"etter endt soning.....". Fine greier! Ikke nok med at de begår grov kriminalitet, men vi skattebetalere skal også betale for å holde "pakket" i fengsel. Send dritten tilbake til der de kommer fra og forlang at de soner sine 21 år der! Kanskje det da ikke hadde vært så fristene å komme her og ture i vei akuratt slik de vil. *JA nå er jeg PISST!*

"forlang"?

Det der med rettsstat og demokrati synes du åpenbart er noe piss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vrir og du vrenger =)

Og som så ofte ellers blir det desverre bare tull.

Det skal vel litt mer til enn å bli ranet av en jøde før man blir tilhenger av nasjonalsosialismen og adopterer de verdier som dette medfører. Eller hva?

"Og hvis en somalier er utsatt for rasisme i Norge, så har han rett til å hate alle nordmenn?"

For å snu det på hodet: dersom jeg av en eller annen grunn kom til Somalia og ble utsatt for rasisme, ville jeg først tenkt over hva det var med meg eller de jeg kom sammen med de reagerte på. For min del skulle det mer til før jeg gikk avsted og drepte en somalier. Men det er jo meg da, og jeg kan ikke snakke for andre.

En person har jo forsåvidt rett til å hate hva han måtte ville, spørsmålet blir jo om han har noen grunn til det.

Jeg noterer meg bare at du ikke svarer direkte på spørsmålene.

Du mener tydeligvis at rasismen er berettiget fordi "mange somaliere har voldtatt".

Betyr det også at HVIS en person ble nazist fordi han/hun ble voldtatt av en jøde, så er nazismen/rasismen berettiget?

Du bør tenke deg om før du svarer, så kanskje du innser hvor tåpelig og farlig du tenker.

Forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Ingen har nektet "jøder" å markere.

En ekstremist ble bortvist av politiet, og ble ekskludert av Det Mosaiske Trosamfunn neste dag.

Igjen er du tatt i løgn.

Sitat: En ekstremist ble bortvist av politiet.

På TV og i avisene ble det rapportert om en hel GRUPPE jøder som ble bortvist av politiet.

Hvem så ordet løgn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg noterer meg bare at du ikke svarer direkte på spørsmålene.

Du mener tydeligvis at rasismen er berettiget fordi "mange somaliere har voldtatt".

Betyr det også at HVIS en person ble nazist fordi han/hun ble voldtatt av en jøde, så er nazismen/rasismen berettiget?

Du bør tenke deg om før du svarer, så kanskje du innser hvor tåpelig og farlig du tenker.

Forhåpentligvis.

I motsetning til deg innser jeg at det er en forskjell på "forståelig" og "berettiget".

"Så hvis noen var blitt ranet av en jøde, så er det "OK" at de er nazist?"

Nei, det syns jeg ikke. Dessuten er spørsmålet tåpelig.

"Og hvis en somalier er utsatt for rasisme i Norge, så har han rett til å hate alle nordmenn?"

Nei, det mener jeg ikke han har. Men vet om mange eksempel på at det skjer i praksis. Et konkret eksempel er det stedet jeg kommer fra, der kommunestyret har vedtatt å ta imot somaliere. Det som skjer nå er at etnisk norske barn knapt tør å gå ut for å spille fotball lenger fordi de blir banket opp/jaget av flokker av somaliske ungdommer. Det har blitt tatt imot flyktninger av mange nasjonaliteter før, men aldri før har det vært antydninger til misnøye, sånn som det har blitt nå. Og det er ikke på grunn av hudfarge og fordommer.

"Du mener tydeligvis at rasismen er berettiget fordi "mange somaliere har voldtatt"."

Nei, det gjør jeg ikke, men jeg mener at skepsisen mot somaliere er forståelig fordi "mange somaliere har voldtatt".

"Betyr det også at HVIS en person ble nazist fordi han/hun ble voldtatt av en jøde, så er nazismen/rasismen berettiget?"

Hvor tar du det fra?!

Dersom en person hadde blitt voldtatt av en jøde, ville det derimot ikke vært unaturlig om vedkommende hadde utviklet en skepsis mot jøder.

Det er i det hele tatt vanskelig å diskutere innvandrings- og integreringsproblemer når det hele tiden er rabiate folk som deg som hyler rasist og nazist både hist og pist...

(Det rimte :D)

Det er rett og slett lite konstruktivt. Konsekvensen av din "politikk" er jo at man graver hodet ned i sanden, krysser fingrene og håper at alle følger kardemommeloven.

Og hvordan det går ser man jo daglig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ikke det jeg har skrevet, men ikke la virkeligheten vri deg fra nazismen og løgnene dine, Morsk.

Ditt preik om "Den ariske rase" er og forblir sykt.

Er det ikke slik rabiat du oppfører deg?

Du kan jo spørre en av de andre sju du driver å smeller med kjeften til i denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: En ekstremist ble bortvist av politiet.

På TV og i avisene ble det rapportert om en hel GRUPPE jøder som ble bortvist av politiet.

Hvem så ordet løgn?

Godt poeng Morsk. Hehe. Sør biter seg selv i halen *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Hvis du hadde visst hva du snakket om, ville du fått med deg at jeg er ateist - med andre ord, den rake motsetning av muslim/kristen/jøde/hindu.

2) Jeg får mine nyheter fra et utall av internasjonale kilder, slik som Financial Times, BBC, Le Monde, Jornal do Brasil, Mail&Guardian (Sør Afrika), osv.

Kom gjerne til poenget...

Ja tenkte vi det ikke. Du måtte til Sør-Afrika eller at annet sted på andre siden av jordkloden for å finne eksempler..

..selv om vi faktisk ennå ikke har sett link til noe derfra engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det er et klart flertall (95%) av menn blant de som blir tatt for grov vold.

Det er da ingen som seriøst foreslår at vi skal "utvise menn" av den grunn. Tverimot er alle meget påpasselige at vi kun skal "ta" de individene som har gjort noe gale.

Heldigvis.

Med vennlig hilsen

Det slår meg at du i tråd etter tråd, bare henger deg opp i ord eller mangel på ord i det folk ytrer, du ser alltid noe som er verre og du sier at du selvsagt fordømmer du også - men det er sjelden å se at du ser annet enn problemene med de som ytrer seg om alt de leser, ser og hører - du har aldri noe svar på SAKEN som de leser, ser og hører.

Ser du ikke noen problemer som oss andre- eller er våre problemer små i den store sammenhengen og kommer av at vi stakkarer har våre mørke sinn med alle våre grusomme baktanker som rasisme, nazisme, fundamentalisme, fremmedfrykt, misunnelighet, smålighet, grusomhet etc. ?

Syns du ikke vi er vanlig tenkende mennesker med rett til å reflektere om det vi ser rundt oss? – er vi et sånt møkkafolk som det du vil ha oss til, Sør?

Er det fordi du har sett folk dø, blitt kidnappet og voldtatt og Gud vet hva? Tror du ikke vi har evnen til å være venn med en muslim eller en jøde, selv om vi ser mange problemer med innvandringspolitikken? Tror du ikke vi ser at det er politikken som gjør at det er KJELTRINGENE som kommer hit, de ler av oss så klart.

Tror du ikke vi klarer å forstå at en palestinsk far gråter og ønsker hevn over det han ser som sin fiende, Israel? Alle foreldre vil gjerne hate sine barns mordere. Tror du ikke vi ser at det er de som styrer og som forfekter gammelmannstenkning sin skyld?

Det bare slo meg, og det irriterer meg at mennesker som jeg setter pris på her på DOL, ja også utenom min egen gubbe, blir fremstilt som slimåler med lumske baktanker.

Du behøver ikke svare, det er bare sånn jeg har kommet til å lese deg, og det er synd, for jeg syns ikke det var sånn før.

Som Bokken sa; ”det er lov å være bliiid!”

med egentlig vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår meg at du i tråd etter tråd, bare henger deg opp i ord eller mangel på ord i det folk ytrer, du ser alltid noe som er verre og du sier at du selvsagt fordømmer du også - men det er sjelden å se at du ser annet enn problemene med de som ytrer seg om alt de leser, ser og hører - du har aldri noe svar på SAKEN som de leser, ser og hører.

Ser du ikke noen problemer som oss andre- eller er våre problemer små i den store sammenhengen og kommer av at vi stakkarer har våre mørke sinn med alle våre grusomme baktanker som rasisme, nazisme, fundamentalisme, fremmedfrykt, misunnelighet, smålighet, grusomhet etc. ?

Syns du ikke vi er vanlig tenkende mennesker med rett til å reflektere om det vi ser rundt oss? – er vi et sånt møkkafolk som det du vil ha oss til, Sør?

Er det fordi du har sett folk dø, blitt kidnappet og voldtatt og Gud vet hva? Tror du ikke vi har evnen til å være venn med en muslim eller en jøde, selv om vi ser mange problemer med innvandringspolitikken? Tror du ikke vi ser at det er politikken som gjør at det er KJELTRINGENE som kommer hit, de ler av oss så klart.

Tror du ikke vi klarer å forstå at en palestinsk far gråter og ønsker hevn over det han ser som sin fiende, Israel? Alle foreldre vil gjerne hate sine barns mordere. Tror du ikke vi ser at det er de som styrer og som forfekter gammelmannstenkning sin skyld?

Det bare slo meg, og det irriterer meg at mennesker som jeg setter pris på her på DOL, ja også utenom min egen gubbe, blir fremstilt som slimåler med lumske baktanker.

Du behøver ikke svare, det er bare sånn jeg har kommet til å lese deg, og det er synd, for jeg syns ikke det var sånn før.

Som Bokken sa; ”det er lov å være bliiid!”

med egentlig vennlig hilsen

Hei,

Men mye av det du skriver er jo egentlig akkurat det jeg påstår: man skal behandle folk som individer. Det jeg fordømmer er jo nettopp de som vil "sende hjem alle somaliere" eller jøder, på tross av at de fleste aldri har gjort noe galt.

Du ser jo selv hvordan folk som fremstiller seg om "jødenes venner" er akkurat det motsatte når det kommer til stykket - det var JEG som gikk i tog på tirsdag. Ikke Kahn, ikke Morsk, ikke Goliath og ikke Grip.

For hva gjør de?

I innlegg etter innlegg, dag etter dag, bekjemper de nettopp de av oss som bekjemper rasisme og nazisme.

Så kan man spørre seg hvorfor...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tenkte vi det ikke. Du måtte til Sør-Afrika eller at annet sted på andre siden av jordkloden for å finne eksempler..

..selv om vi faktisk ennå ikke har sett link til noe derfra engang.

Nei, Morsk, fordi jeg vet fra erfaring at folk flest på DOL ikke leser lenker på engelsk. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Morsk, fordi jeg vet fra erfaring at folk flest på DOL ikke leser lenker på engelsk. Dessverre.

Det er ufattelig hvordan du velger å dumme deg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: En ekstremist ble bortvist av politiet.

På TV og i avisene ble det rapportert om en hel GRUPPE jøder som ble bortvist av politiet.

Hvem så ordet løgn?

Det var isåfall de som var med ham. De andre var fra Demokratene, som selvsagt ikke har noe på en markering mot nazisme å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ufattelig hvordan du velger å dumme deg ut.

Nåja, med deg her så er det åpenbart helt trygt. Det kan umulig bli dummere og mer løgnaktig enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var isåfall de som var med ham. De andre var fra Demokratene, som selvsagt ikke har noe på en markering mot nazisme å gjøre.

For ca 5 minutter siden var det en reportasje på TV2 om GRUPPEN med jøder som ble bortvist fra demonstrasjonen på tirsdag, og som nå Simon Wiesental-senteret i Wien nå har sendt en formell protest til Knut Wollebæk i FN på.

Synd for deg. Løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng Morsk. Hehe. Sør biter seg selv i halen *lol*

Dessverre, Arguss!

Fyren ble utvist fra Det mosaiske trosamfunnet, nettopp fordi de selvsagt ikke vil ha folk som lefler med rasister/ekstremister der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 5 minutter siden var det en reportasje på TV2 om GRUPPEN med jøder som ble bortvist fra demonstrasjonen på tirsdag, og som nå Simon Wiesental-senteret i Wien nå har sendt en formell protest til Knut Wollebæk i FN på.

Synd for deg. Løgner.

Hva så?

At det var flere jøder i gruppen som også inkluderte eks-nynazister gjør faktisk ikke saken bedre.

Igjen er du tatt i løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...