Gå til innhold

Ja, bare slipp innvandrere inn i Norge.


Gjest arguss

Anbefalte innlegg

Nåja, med deg her så er det åpenbart helt trygt. Det kan umulig bli dummere og mer løgnaktig enn deg.

Oj! Du har allerede kommet deg ned på: Dom som sier at dom er domme...osv..osv.

Du blir stadig mer fattig på argumenter for hvorfor du sitter å lyver gang etter gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    93

  • pimson

    21

  • Goliath

    9

  • Mr Kahn

    7

Mest aktive i denne tråden

I motsetning til deg innser jeg at det er en forskjell på "forståelig" og "berettiget".

"Så hvis noen var blitt ranet av en jøde, så er det "OK" at de er nazist?"

Nei, det syns jeg ikke. Dessuten er spørsmålet tåpelig.

"Og hvis en somalier er utsatt for rasisme i Norge, så har han rett til å hate alle nordmenn?"

Nei, det mener jeg ikke han har. Men vet om mange eksempel på at det skjer i praksis. Et konkret eksempel er det stedet jeg kommer fra, der kommunestyret har vedtatt å ta imot somaliere. Det som skjer nå er at etnisk norske barn knapt tør å gå ut for å spille fotball lenger fordi de blir banket opp/jaget av flokker av somaliske ungdommer. Det har blitt tatt imot flyktninger av mange nasjonaliteter før, men aldri før har det vært antydninger til misnøye, sånn som det har blitt nå. Og det er ikke på grunn av hudfarge og fordommer.

"Du mener tydeligvis at rasismen er berettiget fordi "mange somaliere har voldtatt"."

Nei, det gjør jeg ikke, men jeg mener at skepsisen mot somaliere er forståelig fordi "mange somaliere har voldtatt".

"Betyr det også at HVIS en person ble nazist fordi han/hun ble voldtatt av en jøde, så er nazismen/rasismen berettiget?"

Hvor tar du det fra?!

Dersom en person hadde blitt voldtatt av en jøde, ville det derimot ikke vært unaturlig om vedkommende hadde utviklet en skepsis mot jøder.

Det er i det hele tatt vanskelig å diskutere innvandrings- og integreringsproblemer når det hele tiden er rabiate folk som deg som hyler rasist og nazist både hist og pist...

(Det rimte :D)

Det er rett og slett lite konstruktivt. Konsekvensen av din "politikk" er jo at man graver hodet ned i sanden, krysser fingrene og håper at alle følger kardemommeloven.

Og hvordan det går ser man jo daglig...

Nå er det jo ikke meg, men deg, som er ekstremistisk og rabiat her.

Jeg har en meget klar linje: jeg behandler folk som individer, og lar folk være uskyldige inntil det motsatte er bevist.

Du vrøvler om berettiget, og forståelse for kriminelle, som rasister og nazister.

Og det er ikke spørsmålene mine som er tåpelige, men svarene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så?

At det var flere jøder i gruppen som også inkluderte eks-nynazister gjør faktisk ikke saken bedre.

Igjen er du tatt i løgn.

Hva sÅ?? det er du som gjør det til et poeng at det var en enkelt rabiat jøde, og når det så viser seg at det var mange, også gamle damer, spør du HVA SÅ??

Har du i det hele tatt igjen årer å ro med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Du har allerede kommet deg ned på: Dom som sier at dom er domme...osv..osv.

Du blir stadig mer fattig på argumenter for hvorfor du sitter å lyver gang etter gang.

Nå har vi jo slått fast at det var du som lyver, Morsk. Ikke glem det da.

At man ikke vil ha rasister/ekstremister med i en markering mot nazismen skjønner jo de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi jo slått fast at det var du som lyver, Morsk. Ikke glem det da.

At man ikke vil ha rasister/ekstremister med i en markering mot nazismen skjønner jo de fleste.

De som leser litt lenger ned, kan selv svart på hvitt se hvem av oss som prøver å vinne noe på å lyve, og hvordan du går på snørra når det avdekkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sÅ?? det er du som gjør det til et poeng at det var en enkelt rabiat jøde, og når det så viser seg at det var mange, også gamle damer, spør du HVA SÅ??

Har du i det hele tatt igjen årer å ro med?

SOS Rasisme, som ansvarlig, bortviste ingen "gamle damer", og det vet du godt.

Evt. uenighet får du ta opp med politiet; SOS Rasisme har gjort det meget klart at jøder selvsagt er velkomne i markeringen - på tross av hva tullinger som deg fantaserer om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som leser litt lenger ned, kan selv svart på hvitt se hvem av oss som prøver å vinne noe på å lyve, og hvordan du går på snørra når det avdekkes.

Ja, Morsk - du ble tatt i løgn igjen. Synd for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik rabiat du oppfører deg?

Du kan jo spørre en av de andre sju du driver å smeller med kjeften til i denne tråden!

Takk, men dine syke beskyldninger flytter ikke fokus fra at du igjen ble tatt i løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOS Rasisme, som ansvarlig, bortviste ingen "gamle damer", og det vet du godt.

Evt. uenighet får du ta opp med politiet; SOS Rasisme har gjort det meget klart at jøder selvsagt er velkomne i markeringen - på tross av hva tullinger som deg fantaserer om.

Du har i to dager sittet å forsvart bortvisningen. Nå er det visst plutselig politiet vi må snakke med.

Hvorfor kunne du heller ikke sagt det med en gang, og holdt kjeft deretter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Morsk - du ble tatt i løgn igjen. Synd for deg.

Du virker rimelig desperat etter den blemma du la lenger ned. Skjønner deg godt, men fytterakker'n for en barnslig reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker rimelig desperat etter den blemma du la lenger ned. Skjønner deg godt, men fytterakker'n for en barnslig reaksjon.

Jeg forholder meg til uttalelsen fra det jødiske Mosaiske Trosamfunnet.

For forholder deg til nazi-propaganda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har i to dager sittet å forsvart bortvisningen. Nå er det visst plutselig politiet vi må snakke med.

Hvorfor kunne du heller ikke sagt det med en gang, og holdt kjeft deretter?

Hvor har jeg påstått at det var noen andre enn politiet som bortviste dem.

Helt korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forholder meg til uttalelsen fra det jødiske Mosaiske Trosamfunnet.

For forholder deg til nazi-propaganda.

Du forholder deg utelukkende til egen skittne fantasi og dagdrømmer.

Når noen drar inn elementer fra den virkelige verden, blir du rabiat og begynner skrike om løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har jeg påstått at det var noen andre enn politiet som bortviste dem.

Helt korrekt.

Tja. Hva med dine sitater fra ledern i SOS-rasisme som støttet og forlangte bortvisningen.

Glemt at du gjorde det? eller er du for fjerde gang tatt bevisst løgn i denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forholder deg utelukkende til egen skittne fantasi og dagdrømmer.

Når noen drar inn elementer fra den virkelige verden, blir du rabiat og begynner skrike om løgn.

Her er pressemeldingen:

"Styret i Det mosaiske trossamfund har med en viss undring registrert den dekning TV2 har valgt, når det gjelder beskyldninger om at jøder var nektet adgang til markeringen som SOS-rasisme hadde i forbindelse med minnet om Krystallnatten den 9. november. Vi vil understreke at DMT var invitert til å delta i markeringen."

Igjen er du tatt i løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Hva med dine sitater fra ledern i SOS-rasisme som støttet og forlangte bortvisningen.

Glemt at du gjorde det? eller er du for fjerde gang tatt bevisst løgn i denne tråden?

*ler*

Du lyver så det renner av deg.

Lederen av SOS Rasisme støttet bortvisningen av paret som senere ble utvist fra det jødiske Mosaiske Trosamfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis det er så opplagt kan du vel spørre dem?

HVorfor?

Jeg har sitert ent pressemelding fra Det Mosaiske Trosamfunn som beviser at du lyver. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er pressemeldingen:

"Styret i Det mosaiske trossamfund har med en viss undring registrert den dekning TV2 har valgt, når det gjelder beskyldninger om at jøder var nektet adgang til markeringen som SOS-rasisme hadde i forbindelse med minnet om Krystallnatten den 9. november. Vi vil understreke at DMT var invitert til å delta i markeringen."

Igjen er du tatt i løgn.

Inbiller du deg at alle jøder er medlem av DMT, eller hva i huslete har ders mening med saken til de bortviste å gjøre?

Er er det bare slik at medlemmer av den norske kirke skal ha lov til å demonstrere i Norge hvis man er norsk?

I så fall har du eksludert deg selv antagelig, (noe som i å for seg hadde vært greit nok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Du lyver så det renner av deg.

Lederen av SOS Rasisme støttet bortvisningen av paret som senere ble utvist fra det jødiske Mosaiske Trosamfunnet.

Mens du i to dager har støttet bortvisningen av de gamle damene også.

Du burde skamme deg, og slutte skrive mer galskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...