Gå til innhold

BokstavVoksen....

Gjest Tankekjøreren...

Anbefalte innlegg

Gjest Tankekjøreren...
Skrevet

Noe jeg lurer på....

Voksne med AD/HD....

Samboeren min er 29 år med diagnosen MBD. Han var visst ganske hyper og vill/galen når han var ung. Fikk ingen diagnose før han var 16. Gikk på ritalin til han var 22...

Nå går han ikke på noen medisin. Og sånn jeg ser det er han en rolig, behersket fyr, ikke noe sinne (nesten skummelt) Men sinnsykt snill og tolerant....

Jeg har lenge lurt på om har AD/HD for mye tyder igrunnen på det, og når jeg snakker med gutten min sier han at han ville garrantert at jeg har det på en måte...

Men hvorfor har han så var så "utsatt" vokst det fra seg (har hørt/lest at mange gjør det) Og jeg blir verre (tabkekjør, sosialfobi, tidligere tvangstanker osv...)

Og en ting til... Er det noen her inne som har fått diagnosen AD/HD som voksen??

Jeg er jente 23 år....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...