Gå til innhold

Tildeling - YESSS!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker dere god tur til Kina, og lykke til med de siste forberedelsene!

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vestavinn

3

• rao

2

• miy

2

• Gjendine

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten kinaprinsesse!!!

Tenk ett år på lillejulaften - håper dere får feire dagen med henne!!!

Ønsker dere all lykke - hilsen fra meg

Skrevet

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* med den lille prinsessen! :-)

Håper dere får reise før jul, god tur og lykke til med forbredelsene.

Skrevet

Gratulerer såååå mye!!! Der kom beskjeden, gitt.. :) Dette blir den "første julen", sterkt... Go klem til den nye familien!!

Skrevet

Gratulerer med lille Mei. Håper dere snart får reise til Midtens Rike og hente henne. Gled dere.

Hilsen en stolt mamma til 2 prinsesser

Skrevet

Vet ikke helt hvor hun kommer fra da det var pappan som fikk Telefonen. Han spurte nok ikke etter slike detaljer, overrasket som han ble. Så vidt han fikk notert ned hva hun heter osv. Drar alle til Wuhan først, altså? Jeg må nok sjekke litt på nettet om provinsen, ja.

ja jeg tror at alle drar til Wuhan som er provinshovedstaden.

Vår lillemor er fra Qichun. Ta gjerne kontakt på [email protected] hvis det er noe du lurer på..

Klem fra

Skrevet

Å et lite julebarn. GRATULERER. Endelig kom dagen da telefonEN ringte.

Den kommende storesøster hos oss er også fra Hubei, og er hun som vår og de andre hubeibarna jeg kjenner så er det ei nydelig jente med VILJE.

Heldiggrisen :-) ... men selv om de spanske ryktene sa at vi kanskje var med så får vi lov til å vente en runde til. Nå gleder jeg meg til at denne mørke tunge regnfylt november forsvinner og at julemnd kommer med lys og.... vår tildeling.

Ha en super tur til Wuhan.

Stor klem fra

Gjest mammapåny
Skrevet

Gratulerer med Hubeiprinsesse! Jeg gleder meg med dere.

Skrevet

Gratulere så mye med ei lita frøken (c:

Kos dere med forberedelsene!

Vennlig hilsen

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Mei; kinaprinsessen. Og vi rykket et hakk frem i køen.

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Mei. Vi kom også hjem nå nettopp med ei lita Mei fra Kina. Riktig god tur til Kina. :o)

Hilsen

Skrevet

GRATULERER!

Lykke til nå i forberedelsene til reisen! Vi står snart på Gardermoen med fullstappede kofferter på vei for å hente en datter i Hunanprovinse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...