vestavinn Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 GRATULERER! Lykke til nå i forberedelsene til reisen! Vi står snart på Gardermoen med fullstappede kofferter på vei for å hente en datter i Hunanprovinse. Du var i april-gruppa? Når drar dere og hvor mange er dere i reisegruppa? Interessant å høre - vi håper å få dra før jul, men det spørs vel om det går. God tur! Vi kommer etter! 0 Siter
miy Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Du var i april-gruppa? Når drar dere og hvor mange er dere i reisegruppa? Interessant å høre - vi håper å få dra før jul, men det spørs vel om det går. God tur! Vi kommer etter! Hei igjen! Vi var (er) i Aprilgruppa, Adopsjonsforum og fikk tildeling 15.10. Vi er fem par som reiser nedover 25.11 - forutsatt at vi får NCA i tide. Dette venter vi på nå og krysser fingrene. For oss er dette første barn og jeg opplever denne delen av ventetiden som desidert mest uholdbar....vi vil reise NÅ. vi gleder oss enormt! Håper dere kan reise i jula. Lykke til! 0 Siter
Pietra Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Gratulerer så mye med en liten datter!!! 0 Siter
egg1365380319 Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Endelig!!!! Gratulerer så mye med tulla. Dette er så spennende. Vi venter tildeling fra VB nå og er kjempe spente! God tur til Kina! Hilsen 0 Siter
kina2005 Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 GRATULERER!!! Lykke til med de siste forberedelser! Hilsen meg, som ligger ett hakk bak og venter på tildeling i desember... 0 Siter
kompis Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Gratulerer med den lille Hubei-prinsessen. Herlig, jeg er også mamma til ei prinsesse fra Hubei! God tur! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.