Gå til innhold

Tildeling - YESSS!

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRATULERER!

Lykke til nå i forberedelsene til reisen! Vi står snart på Gardermoen med fullstappede kofferter på vei for å hente en datter i Hunanprovinse.

Du var i april-gruppa? Når drar dere og hvor mange er dere i reisegruppa? Interessant å høre - vi håper å få dra før jul, men det spørs vel om det går. God tur! Vi kommer etter!

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vestavinn

3

• rao

2

• miy

2

• Gjendine

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du var i april-gruppa? Når drar dere og hvor mange er dere i reisegruppa? Interessant å høre - vi håper å få dra før jul, men det spørs vel om det går. God tur! Vi kommer etter!

Hei igjen!

Vi var (er) i Aprilgruppa, Adopsjonsforum og fikk tildeling 15.10. Vi er fem par som reiser nedover 25.11 - forutsatt at vi får NCA i tide. Dette venter vi på nå og krysser fingrene. For oss er dette første barn og jeg opplever denne delen av ventetiden som desidert mest uholdbar....vi vil reise NÅ.

vi gleder oss enormt! Håper dere kan reise i jula. Lykke til!

Skrevet

Endelig!!!! Gratulerer så mye med tulla. Dette er så spennende. Vi venter tildeling fra VB nå og er kjempe spente!

God tur til Kina!

Hilsen

Skrevet

GRATULERER!!! Lykke til med de siste forberedelser!

Hilsen meg, som ligger ett hakk bak og venter på tildeling i desember...

Skrevet

Gratulerer med den lille Hubei-prinsessen.

Herlig, jeg er også mamma til ei prinsesse fra Hubei!

God tur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...