Gå til innhold

Tildeling.....Kina

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom telefonen!!!!En liten jente på 11 måneder er blitt vår!!!! hun er fra Hubei provinsen. Vi hadde LID 25 Mai(AF) I morgen får jeg se bildene! Gjett at gleden står i taket her hjemme!!

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

1

• sundra

1

• fillolin

1

• ien

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gratulerer! Så fantastisk! Du skal vel ikke sove i natt, tenker jeg - bare lure på hvordan hun ser ut...???

Lykke til med den siste ventetiden og turen til Kina!

Gjest kinamamsen
Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta. Jeg har selv en nydelig Hubei-datter. Hun kommer fra Shiyan WFI. God tur til Wuhan.

Skrevet

Åååå gratulerer såå masse med den lille Hubeiprinsessen. Gled dere til å reise til Wuhan.

Stor klem fras hubeimamman

Skrevet

Gratulere så mye! Snart kan dere ha hun i armet og det er stort. Vi har opplevet dette bare for 2 uker siden. Gleder dere!

Skrevet

Gratulerer såååå mye med en datter!!!!! Håper dere får reise og hente henne hjem snart ;o)

Skrevet

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* med den lille prinsessen! :-)

Klem fra

Skrevet

Gratulerer med Hubei-prinsessen! Jeg kan skrive under på at barna derfra er aldeles nr en! :o)

Hilsen en annen Hubei-mamma

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille Prinsessen!!!

Håper det ikke tar lang tid før dere får dra og hente henne hjem :-))

Beste hilsen fra

Skrevet

Og et høyt HURRA for ei skjønn lita jente.

Ønsker dere samtidig en riktig god tur til Kina.

Hilsen mammaen til to jenter fra Hunan

Skrevet

Det er ikke så lang ventetid nå!! Lykke til videre, og god tur til fantastiske Kina!!

Gjest hilsen fra en Kinamamma
Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Hilsen fra ei som hadde eksakt samme LID-dato i fjor! Og som fikk tildeling i slutten av januar 04 og som i dag har verdens herligste jente!

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten kinaprinsesse!!! Ønsker dere all lykke, og en fantastisk reise til fantastiske Kina!!!

Hilsen fra meg

Skrevet

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* med den lille prinsessen! :-)

Håper at dere får reise før jul.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...