Gå til innhold

Tildeling.....Kina

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

1

• sundra

1

• fillolin

1

• ien

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gratulerer såååå mye!!! Der kom beskjeden, gitt.. :) Dette blir den "første julen", sterkt... Go klem til den nye familien!! Regner nemlig med at det blir kinesisk jul på dere.. lol..

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta.

LID 25.mai 2004 - den dagen ankom vi Beijing på vår andre hentereise , 3 dagre før resten av reisegruppa vår!!

Håper resten av ventetida går fort og gled dere masse til reisen til Midtens Rike!

Hilsen mamma til 2 vakre jenter født i Kina

Gjest Linn fra Stavanger
Skrevet

Jeg bare føyer meg på gratulasjonslista:

GRATULERER!!!

Skrevet

Endelig var dagen der. Gratulerer med den vesle jenta.

Det er flott å få Hubeibarn.Vi har nemlig ei perfekt sådan. Ja det ei jente med mye tæl og pt trass :-)

håper derer kommer vel hjem fra Wuhan innen jul.

Og..... nå er vi neste gang. gjett om jeg gleder meg til julemåneden!

klem fra

Gjest mammapåny
Skrevet

Gratulerer så masse med prinsessa! Og i dag får dere bilder! For en spennende, fantastisk tid dere går i møte.

Skrevet

Gratulerer så mye med ei lita frøken (c:

Kos dere med forberedelsene!

Vennlig hilsen

Skrevet

Gratulerer med kinaprinsessen :-) Kos deg med bildene og forberedelser til den store Kina reisen.

Skrevet

Gratulerer så mye med veslejenta og god tur til Kina. Selv kom vi hjem fra Kina på onsdag, og har bare gode minner med oss. :o)

Hilsen

Skrevet

GRATULERER!

Vi fikk tildeling i Oktober (Hunan) og er snart på reisefot. Lykke til i den siste tiden!

Gjest kinamamsen
Skrevet

Gratulerer med jenta og god tur til Hubei. Jeg har selv en Hubei-prinsesse på snart 6 år.

Skrevet

Gratulerer med tulla! Hjertet mitt stoppet nesten da jeg så at du hadde fått tildeling. Vi er reg. i VB og venter også tildeling!

God tur til Kina!

Hilsen

Skrevet

GRATULERER!!! Så spennende! Lykke til med de siste forberedelser til den STORE reisen.

Hilsen en som forventer tildeling i desember...!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...