Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt en så trasig lørdag før. Sitter og ser på bildet av thai-gutten vår. Han er så ubeskrivelig perfekt. Han er alt jeg tenker på for tiden. Om 5 dager reiser vi for å hente ham. Det er bare det at dagene går så sakte! Lengter sånn etter sønnen min. Søsteren min sier jeg har amme-tåke. Tror det er noe i det! Men det er vel normalt å være litt "nervevrak" like før noe så stort skal skje i livet, eller hva?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164796-hvordan-f%C3%A5-tiden-til-%C3%A5-g%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

thuva1365380402

Å ja, selvfølgelig er dette helt normalt. Vi fikk reisebeskjed en tirsdag og reiste på lørdag, og jeg var ikke meg selv de dagene. Men nå er det ikke lenge igjen av den lange ventetiden. Tenk at dere får sønnen deres hjem til jul. Det er en flott "førjulspresang".

Prøv å kos deg de siste dagene. Lett å si, men... Og riktig god tur til Thailand.

Jeg kan forestille meg hvordan du har det! Og jeg vet at det ikke er bare godt! Og likevel drømmer jeg - og mange andre - om å komme i samme situasjon selv, så fort som mulig....Men hvordan få tiden til å gå? Jeg vet ikke...Selv har jeg lett for å bli veldig slapp, både mentalt og fysisk, når jeg venter veldig, men har erfart at det beste er å komme seg ut og i aktivitet. Har du gode venner eller familie som kan "true" deg med på en skikkelig tur eller trening f.eks. så hadde kanskje det gjort godt? Du klarer vel ikke å tenke på noe annet, men hvis kroppen er i aktivitet, går tida likevel fortere. Er min erfaring, vet jo ikke om det gjelder for deg, men...Vet ikke om du ville ha noen råd heller, eller bare "lufte", men nå har du iallefall noe å lese på, en liten stund ....(he-he)

Ønsker dere en fantastisk tur til Thailand, på alle måter! Når det nå langt om lenge endelig blir torsdag!

Klem fra

Hei kjære deg! Skjønner deg så godt hvordan du har det nå. Off akkurat som om tiden ikke går fremover i det hele tatt...

Vi hentet vaå deilige prins for litt over 2 år siden og jeg husker disse følelsene som de var i går.

Ja prøv å samle krefter og vær i aktivitet. Du trenger disse kreftene da du skal ned til Bangkok. Hvis dette e ditt første barn, gjør noe bare du og mannen din. For det blir jo en stund til neste gang:-) Skriv dagbok etc..

Selvom du føler at tiden ikke går så, plutselig er du der i smilets land med sønnen din i armene.

Vi skal til Bangkok å møte fosterforeldre i desember. På vei til vårt nye liv i Australia. Tiden min går og sakte...Prinsen vår er minst av tre og er jammen blitt 4 år!!

Ønsker dere all lykke på ferden. Nyt tiden i Bangkok! Tenk snart er du der!!

Klemmer fra

Hei kjære deg! Skjønner deg så godt hvordan du har det nå. Off akkurat som om tiden ikke går fremover i det hele tatt...

Vi hentet vaå deilige prins for litt over 2 år siden og jeg husker disse følelsene som de var i går.

Ja prøv å samle krefter og vær i aktivitet. Du trenger disse kreftene da du skal ned til Bangkok. Hvis dette e ditt første barn, gjør noe bare du og mannen din. For det blir jo en stund til neste gang:-) Skriv dagbok etc..

Selvom du føler at tiden ikke går så, plutselig er du der i smilets land med sønnen din i armene.

Vi skal til Bangkok å møte fosterforeldre i desember. På vei til vårt nye liv i Australia. Tiden min går og sakte...Prinsen vår er minst av tre og er jammen blitt 4 år!!

Ønsker dere all lykke på ferden. Nyt tiden i Bangkok! Tenk snart er du der!!

Klemmer fra

...og snart er du og dine down under!!! Tenk _det_ :o) Ikke lenge igjen nå!!!!!

Måtte bare si hei til deg her inne ;-)

Snakkes snart!

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...