737 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Nå er jeg lei av å vente! Jeg er kjempe forelska i en jente og hun virket interessert i begynnelsen, men nå virker hun ikke så interessert lenger. Jeg har fortalt henne akkurat hva jeg føler og hun har sagt at hun trenger mer tid på å finne ut hva hun føler. Før så var vi en del sammen alene, men nå er vi aldri det lenger. Hun sier vi kan være sammen en dag, men så plutselig kommer det noe i veien, så jeg tror ikke hun har lyst til å være sammen med meg. Hun har sagt at jeg skal få et svar snart, men nå har jeg venta i mange uker. Det går nesten en uke mellom hver gang vi snakker sammen, men jeg får ikke noe ut av henne. Jeg tenker på henne hele tiden og får ikke sove fordi jeg ligger og lurer, og dette vet hun. Hun er verdens snilleste jente, men kanskje hun er så utspekulert at hun bruker den "makten" hun har over meg til å sette meg på prøve for å se om dette virkelig er alvor? Jeg tror kanskje at hun vet med seg selv at det ikke kan bli noe, men hun ikke tør å si det, og i stedet bare utsetter og utsetter det. Derfor aner jeg ikke om jeg skal fortsette og ringe henne eller bare holde meg unna helt til hun tar kontakt. Noen forslag?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164861-faen-ass%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrøntLiteDyr Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 slik som jeg holder på med en fyr nå det:p Kanskje du bare burde ta et hint.. innse at hun ikke er interessert men samtidig ikke ønsker å såre deg, og kanskje du har misforstått? kanskje hun aldri har likt deg i det hele tatt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164861-faen-ass%C3%A5/#findComment-1071660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
737 Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 slik som jeg holder på med en fyr nå det:p Kanskje du bare burde ta et hint.. innse at hun ikke er interessert men samtidig ikke ønsker å såre deg, og kanskje du har misforstått? kanskje hun aldri har likt deg i det hele tatt? Nei jeg nekter å bare bli ditcha på den måten. Hun sa lissom for to uker siden at hun trodde det kunne bli noe mellom oss. Da holder det ikke å bare late som ingenting og bare utsette det hele tiden! Det minste hun kan gjøre er å gi et konkret svar og en forklaring... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164861-faen-ass%C3%A5/#findComment-1071706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrøntLiteDyr Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Nei jeg nekter å bare bli ditcha på den måten. Hun sa lissom for to uker siden at hun trodde det kunne bli noe mellom oss. Da holder det ikke å bare late som ingenting og bare utsette det hele tiden! Det minste hun kan gjøre er å gi et konkret svar og en forklaring... hvor gammel er du og hvor gammel er hun og hva slags "forhold" har dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164861-faen-ass%C3%A5/#findComment-1071715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
737 Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 hvor gammel er du og hvor gammel er hun og hva slags "forhold" har dere? Jeg er 17, hun er 16. Vi ble kjent for litt over 2 måneder siden. Vi fikk kontakt med en gang og hun fortalte meg at hun aldri hadde blitt så fort kjent med en gutt før og at hun syns det er kjempe hyggelig å være sammen med meg. Akkurat det samme var det for meg. Det gikk én time lissom, så var det som om vi hadde kjent hverandre lenge. Hun har alltid vært kosete og ligget i fanget mitt og sånn, men vi har aldri kyssa. Jeg var litt tilbakeholden i begynnelsen fordi bestevennen min var forelska i henne. Men så snakka jeg med han om det og han sa det var greit...men da begynte selvfølgelig hun å bli usikker. Jeg har fortalt henne at jeg liker henne veldig godt, og hun sier at noen ganger vil hun bli sammen med meg, men andre ganger så blir hun usikker igjen. Hun skjønner ikke at jeg kan være så sikker på hva jeg føler etter så "kort" tid, men jeg skjønner ikke at hun kan være usikker etter det jeg mener er mer enn nok tid. Før var vi en del sammen alene, men det blir bare mindre og mindre. Og i starten så snakka vi i telefon nesten hver eneste kveld, i flere timer, nå snakker vi nesten aldri. Hvordan kan hun plutselig bare skifte mening?? Jeg har spurt om det er en annen gutt inne i bilde men hun sa jeg ikke skulle bekymre meg for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164861-faen-ass%C3%A5/#findComment-1071744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 004 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg er 17, hun er 16. Vi ble kjent for litt over 2 måneder siden. Vi fikk kontakt med en gang og hun fortalte meg at hun aldri hadde blitt så fort kjent med en gutt før og at hun syns det er kjempe hyggelig å være sammen med meg. Akkurat det samme var det for meg. Det gikk én time lissom, så var det som om vi hadde kjent hverandre lenge. Hun har alltid vært kosete og ligget i fanget mitt og sånn, men vi har aldri kyssa. Jeg var litt tilbakeholden i begynnelsen fordi bestevennen min var forelska i henne. Men så snakka jeg med han om det og han sa det var greit...men da begynte selvfølgelig hun å bli usikker. Jeg har fortalt henne at jeg liker henne veldig godt, og hun sier at noen ganger vil hun bli sammen med meg, men andre ganger så blir hun usikker igjen. Hun skjønner ikke at jeg kan være så sikker på hva jeg føler etter så "kort" tid, men jeg skjønner ikke at hun kan være usikker etter det jeg mener er mer enn nok tid. Før var vi en del sammen alene, men det blir bare mindre og mindre. Og i starten så snakka vi i telefon nesten hver eneste kveld, i flere timer, nå snakker vi nesten aldri. Hvordan kan hun plutselig bare skifte mening?? Jeg har spurt om det er en annen gutt inne i bilde men hun sa jeg ikke skulle bekymre meg for det. tror nesten du bare bør kutte kotakten med hun.. jo mer du tyter jo mer lei blir hun.. har vert borti noe lignende eg og.. og hvis hun er intrisert så kontakter hun deg etter en liten stund 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164861-faen-ass%C3%A5/#findComment-1081114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.