Chance1365380587 Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Var inne og så på June referals og så bilder av små kinababyer og barn, også kjente jeg bare stikke stikke stikke!! Akkurat som melkespreng!!!!! Er jeg blitt gal???? Er det egentlig mulig. Husker jeg så en venninde som ammet, og da fikk jeg også sånn. Men dette da!! Klem fra gale 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Jeg er ikke ekspert på området, men jeg tror det er normalt, om ikke så vanlig, kanskje. Jeg har et par venninner som får melkespreng slik du beskriver (uten å ha født [akkurat da]), så hvorfor skulle ikke du? Der er mange hormoner i sving når man er gravid - enten på den ene eller andre måten. Er tildeling nært forestående?? (jeg ser du venter på Kina...) 0 Siter
blomen Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Hei! Jeg fikk melkespreng mens vi venta på tildeling, og i tida etter. Vurderte å amme, men det ble ikke noe av. Det er hormoner i sving, ja! Jeg skulle jo bli mor, og opplevde dette som helt normalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.