Tilla Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Jeg skal nå skrive søknad om velferdspermisjon med lønn. Men jeg har fått signaler på at jeg ikke må regne med at den blir innvilget. Jeg har lest i tidligere innlegg at det er flere som har fått velferdspermisjon fra sin arbeidsgiver. Kunne noen av dere gitt meg navn på arbeidsgiver så jeg kunne brukt de som eksempel i min søknad? Siden jeg arbeider i kommunen er det kanskje ekstra bra med eksempler fra andre kommuner som gir velferdspermisjon med lønn. Har dere andre gode argumenter jeg bør ta med? mvh 0 Siter
Gjest ho med babybjørnen....:) Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Gjerdrum og Nes kommune 0 Siter
Gjest Noen tips! Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Lyngen og Karmøy kommune. Noen bydeler i Oslo kommune. Hydro, Statoil, Forsvaret, Posten, TINE, Universitetssykehuset Nord-Norge. Relativt vanlig innenfor statilige arb.plasser. Lykke til! 0 Siter
CoKi Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Lyngen og Karmøy kommune. Noen bydeler i Oslo kommune. Hydro, Statoil, Forsvaret, Posten, TINE, Universitetssykehuset Nord-Norge. Relativt vanlig innenfor statilige arb.plasser. Lykke til! Noen som har erfaringer med Telenor? Er jo et års tid til jeg skal søke, men greit å være forberedt. 0 Siter
ank72 Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Jeg har fått permisjon med lønn under vår hentereise som skal foregå nå i vinter. Begynner mammapermisjonen når vi kommer tilbake til Norge. Dette gjelder min mann også, hans pappapermisjon starter når vi er kommet tilbake. Jeg jobber i Kommunen, han i et privat firma. Lykke til, å stå på! Hilsen 0 Siter
Tilla Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 Takk for hjelpen. Nå går jeg og leverer søknaden og så er det bare å krysse fingrene!!! 0 Siter
and1 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Lyngen og Karmøy kommune. Noen bydeler i Oslo kommune. Hydro, Statoil, Forsvaret, Posten, TINE, Universitetssykehuset Nord-Norge. Relativt vanlig innenfor statilige arb.plasser. Lykke til! I Oslo kommune skal man nå få 10 dagers lønnet permisjon i alle bydeler og andre virksomheter. Fra 1. mai 2002 har det stått i fellesbestemmelsene § 4.7.12. 0 Siter
Tilla Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 I Oslo kommune skal man nå få 10 dagers lønnet permisjon i alle bydeler og andre virksomheter. Fra 1. mai 2002 har det stått i fellesbestemmelsene § 4.7.12. Gjelder det både mor og far? 0 Siter
and1 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Gjelder det både mor og far? Ja, bestemmelsen er kjønnsnøytral: "Arbeidstaker gis rett til 1 uke permisjon med lønn i forbindelse med omsorgsovertakelsen og 1 uke permisjon med lønn innenfor rammen for velferdspermisjon etter personalreglementet." God tur og hils gutta! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.