Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nå skrive søknad om velferdspermisjon med lønn. Men jeg har fått signaler på at jeg ikke må regne med at den blir innvilget.

Jeg har lest i tidligere innlegg at det er flere som har fått velferdspermisjon fra sin arbeidsgiver.

Kunne noen av dere gitt meg navn på arbeidsgiver så jeg kunne brukt de som eksempel i min søknad?

Siden jeg arbeider i kommunen er det kanskje ekstra bra med eksempler fra andre kommuner som gir velferdspermisjon med lønn.

Har dere andre gode argumenter jeg bør ta med?

mvh

Gjest ho med babybjørnen....:)
Skrevet

Gjerdrum og Nes kommune

Gjest Noen tips!
Skrevet

Lyngen og Karmøy kommune.

Noen bydeler i Oslo kommune.

Hydro, Statoil, Forsvaret, Posten, TINE, Universitetssykehuset Nord-Norge.

Relativt vanlig innenfor statilige arb.plasser.

Lykke til!

Skrevet

Lykke til!

Noen som har erfaringer med Telenor?

Er jo et års tid til jeg skal søke, men greit å være forberedt.

Skrevet

Jeg har fått permisjon med lønn under vår hentereise som skal foregå nå i vinter. Begynner mammapermisjonen når vi kommer tilbake til Norge.

Dette gjelder min mann også, hans pappapermisjon starter når vi er kommet tilbake.

Jeg jobber i Kommunen, han i et privat firma.

Lykke til, å stå på!

Hilsen

Skrevet

Takk for hjelpen.

Nå går jeg og leverer søknaden og så er det bare å krysse fingrene!!!

Skrevet

Lykke til!

I Oslo kommune skal man nå få 10 dagers lønnet permisjon i alle bydeler og andre virksomheter. Fra 1. mai 2002 har det stått i fellesbestemmelsene § 4.7.12.

Skrevet

I Oslo kommune skal man nå få 10 dagers lønnet permisjon i alle bydeler og andre virksomheter. Fra 1. mai 2002 har det stått i fellesbestemmelsene § 4.7.12.

Gjelder det både mor og far?

Skrevet

Gjelder det både mor og far?

Ja, bestemmelsen er kjønnsnøytral: "Arbeidstaker gis rett til 1 uke permisjon med lønn i forbindelse med omsorgsovertakelsen og 1 uke permisjon med lønn innenfor rammen for velferdspermisjon etter personalreglementet."

God tur og hils gutta!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...