Gå til innhold

Innhold i vennebrev (AF)

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med å fortelle om innholdsbeskrivelsen for vennebrevene som skal sendes sammen med papirene til Colombia?!?

Vil gjerne gi "folka våre" litt tenketid - så slipper de å stresse når godkjenningen kommer (;o) og vi får bråttom med både det ene og det andre.

For vennebrevene er vel en av de få tingene det går an å tjuvstarte litt på....???

mvh,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164998-innhold-i-vennebrev-af/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ligger en tråd om dette inne på FUB sine adopsjonssider. Der tror jeg du finner det du trenger!

Lykke til med "tjuvstartinga"!....

Takk skal du ha, fillolin!....

men, hva/hvor finner jeg FUB?

(tenkte det var ForeldreUtenBarn, men så fant jeg plutselig ikke det heller....) Er litt fjern for tida ... ;o)

Takk skal du ha, fillolin!....

men, hva/hvor finner jeg FUB?

(tenkte det var ForeldreUtenBarn, men så fant jeg plutselig ikke det heller....) Er litt fjern for tida ... ;o)

Her er adressen. Vet ikke hvordan man får det til å bli en link, men du kan jo skrive inn adressen:

www.fub.no/cgi-bin/forum/YaBB.cgi?board=adopsjon

Eller bare gå inn fra FUB sin hovedside, eventuelt.

Er det noe som heter Foreldre uten Barn, altså?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...