Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. jg lurer på om jeg har fått kyssesyken? jg klina en del med en som har kyssesyken(men viste ikke at han hadde d) er d veldig stor sannsynlighet at jg har fått d da? hjelp meg vær så snill!

Skrevet

Det kan godt hende, men det er lett å finne det ut: Legen tar en blodprøve som du får svar på med en gang

• 3 uker senere...
Skrevet

Det kan godt hende, men det er lett å finne det ut: Legen tar en blodprøve som du får svar på med en gang

Hei. Jeg er en jente på 15 år som er litt engstelig for hva som er galt med hodet mitt.. Jeg har hatt en del sting som kommer å går på forskjellige plasser i hodet en stund nå. Det er ikke så veldig vondt, men bare litt ubehagelig. Di fleste sier det skyldes annspenthet.. For jeg sitter ganske mye med pcen.. Sånn 7-8 timer om dagen.. me korte pauser.. Så det er vell mest sannsynlig det. Men jeg er redd det er hjernesvulst eller noe sånt.. håper det bare er annspenthet. helsesøster på skolen sier og at hun tror det samme. kun anspenthet. Er det noen som har hatt noe lignende eller vet hva det kan være og hvorfor? Plis svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...