Gå til innhold

ENDELIG godkjent ICBF!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• escimo

19

• flora

2

• AAA

2

• Melissa

1

Mest aktive i denne tråden

Grattis, dette var kjempekoselig. Ja nå får vi håpe det går unna i Col kanskje vi reiser samtidig nedover.

Takk for hilsen!

Ja det hadde vært stort om vi kunne reise sammen til Colombia!

Vi ligger ganske likt faktisk, godkjenningen vår var datert den 13. OKTOBER i Colombia, så den har ligget der i over 1 måned før den nådde oss!

Hilsen fra

Kjempekjekt !

No blir det spennende med fortsettelsen. Hvilket distrikt ?

Håper vi får sånn noenlunde likt men det er vel å være optimist. Vi skulle vært i Egypt i disse dager men lille jenta fikk vannkopper og Legen anbefalte oss på det sterkeste å være hjemme. Så no er vi her i dårlig vær og synes litt synd på oss selv. Lille har fått litt feber og er ikke i støket. Vi snakkes.

Stakar lillemor!

Syns veldig synd på dere nå, var i Egypt i november for noen år siden, og det var helt fantastisk!!

Vi har ennå ikke fått distrikt, kun godkjenning, men det føles veldig bra!

Er på jobb nå, ser deg kanskje i kantinen om en halvtime.. he he

Klem fra

Gratulerer så mye, og lykke til videre:)

hilsen elan på Colombialisten

(ps har sendt dere en mail også !)

Å så kjekt å høre fra dere igjen, det er så lenge siden nå!!

Og takk for mail, skal skrive en lengre mail til deg senere, akkurat nå er jeg på jobb.

Håper dere hører noe fra Colombia snart, husk vi skal reise sammen denne gangen!!

Klem fra

Grattis. Det var nok deilig tenker jeg. Vi håper at vi ikke er langt unna godkjenninga vi og. Synes liksom at ventetida er vanskeligere når vi ikke er godkjente i Colombia. Vet aldri hva de finner på. Har liksom av en eller annen grunn en sånn uggen følelse av at de skal finne på noe vi må utgreie mer i tilleggsrapport! sikkert bare stressymptomer:)

Nei, ikke mer syting. Lykke til med innspurten.

Tusen takk for hilsen!!

Det føles veldig deilig å endelig være godkjent.

Tenk jeg hadde også den ekle følelsen du beskriver at ICBF skulle finne et eller annet på oss..... Må innrømme at jeg har hatt det litt tøft den siste måneden (etter at "alle andre" ble godkjent som sente på likt med oss eller til og med etter oss!)

Men vet du hva, godkjenningen var datert 13. OKTOBER i Colombia, den har ligget der i over en måned før de fikk faxet den over!! Så deres tur kan jo være like om hjørnet!!

Og om den ikke kommer denne uka eller neste, så KOMMER DEN!!!!!! Krysser alt jeg har for at dere hører noe snart!

Klem fra

Annonse

Hei escimo

Gratla med gladnyheten og et laangt skritt videre mot lillebror/lillesøster!

Aner du forresten om våre felles kjente er reist avgårde for å hente sin lillebror?

Takk for hilsen! Det kjennes utrolig deilig!! Hvor langt er dere kommet?

Savna dere forresten på forrige treff!! Vi må snart dra i gang et nytt..

Om våre felles kjente ikke enda er reist så kan det ikke være så lenge til, tror de skulle få han før jul!! Gleder meg til å hilse på den lille prinsen!

Klem fra

Hei escimo!

ENDELIG!!!!! Gratulerer såååå mye med godkjenningen!!!! Nyyyyt følelsen, ønsker dere en flott kveld ;o)

PS Du har mail....

Go`klem fra

Takk for hilsen og takk for mail!!!

Det føles vanvittig bra å endelig vite at vi får lov til å få et til barn fra dette fantastiske landet!!

Og som du sikkert så i mailen så er godkjenningen datert 13. OKTOBER i Colombia, altså over en måned siden!!

Så da ligger vi jo nesten helt likt da!

PS! Gleder meg til å treffe dere i Colombia.. he he...

Klem fra

Må bare få lov til å si gratulerer og velkommen etter en gang til!!!

Krysser fingrene for felles tur til Colombia til våren :-))

Beste hilsen fra

Hei på deg!

Ja det var en deilig følelse gitt!!!!!

Hadde snart gitt opp jeg... he he..

Snakkes snart!

HURRA!!!

Det var godt å se!!

Hilsen neste par i køen

Mamaya

Hei på deg!

TAkk for hilsen!

Krysser fingene for at dere hører noe snart!

Det er så gøy at vi er mange som ligger temmelig likt!!

Kanskje vi treffes i Colombia?

Og som jeg sa til flere andre her inne så var godkjenningen vår datert den 13. oktober i Colombia, altså har den ligget 1 måned og godgjort seg der nede før den nådde oss...

Så kanskje dere allerede er godkjent uten at dere vet det!!!!

Hilsen fra

Annonse

Nå ble jeg kjempeglad escimo, gratulerer såååååå utrolig mye :-). Har tenkt masse på dere!!

Håper ting går fort videre!!

Stor klem fra

Tusen takk for at du har tenkt på meg!

Det er helt herlig å være videre i prosessen!!

Hvordan går det med lillemor forresten??

Klem fra

Takk for det!!

Hvordan går det med dere?

Når forventer dere å reise til Kina?

Hilsen fra

Nei si det... Hvis Kina fortsetter med "tildelingtakten" de har nå, snakker vi om tildeling etter påske engang, og så henting i slutten på mai kanskje.

Er du klar for barseltreff? ;-)

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...