Gå til innhold

Kina og rykter for juni gruppen?

Anbefalte innlegg

Hei,

finnes det noen rykter på nettet vedr. tildeling for de med LID juni? Prøvde å logge meg inn på Yahoo juni-gruppen, men den var stengt for nye medlemmer, tenkte kanskje at det noe positiv informasjon å finne der, men der fikk jeg ikke tilgang.

Jeg holder på å gå i frø, greier snart ikke å jobbe fornuftlig lengre, venter bare på å få tildeling av et vakkert barn fra Kina. Er det noen som kommer over noe etterhvert så hadde det vært fint om dere la det inn her :-) ønske..eller hvis dere har tips om andre sider enn Yahoo, som kan ha noe informasjon. ÅÅåå jeg blir snart gal av denne ventingen. Alle (venner og jobben) spør har dere hørt noe, når skal dere reise til Kina..

Måtte bare få det ut.

Klem fra meg til alle dere andre ventende mødre og fedre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165329-kina-og-rykter-for-juni-gruppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår godt frustrasjonen din. Har også LID i juni, AF.

Det siste fra yahoogruppa som er fra kl 21.48 i dag og det er en som har ringt "foreningen" sin, og den foreningen tror at vi får tildeling i desember men først reiser etter kinesisk nyttår. og det var jo ikke akkurat oppmuntrene!

Kan du spansk? du kan jo prøve http://afac.net/ . men de hadde jo ikke rett i at noe av juni kom sammen med mai lid'ene.

nei, vi får bare håpe at denne mørke triste novembermåneden forsvinner snart og at desember kommer og vi får verdens beste julegave.

klem fra

Det siste fra yahoogruppa som er fra kl 21.48 i dag og det er en som har ringt "foreningen" sin, og den foreningen tror at vi får tildeling i desember men først reiser etter kinesisk nyttår. og det var jo ikke akkurat oppmuntrene!

Kan du spansk? du kan jo prøve http://afac.net/ . men de hadde jo ikke rett i at noe av juni kom sammen med mai lid'ene.

nei, vi får bare håpe at denne mørke triste novembermåneden forsvinner snart og at desember kommer og vi får verdens beste julegave.

klem fra

Kanne,

tusen takk for oppdateringen. selv om det ikke var kjempepositivt :-) Vi får håpe at vi får tildelingen tidlig i desember da, slik at vi har et barn å se på, og kanskje en reisedato, selv om den er langt frem. Da kan en ihvertfall ha noe eksakt å si når noen spør.

klem fra

Jeg har inntrykk av at de amerikanske rutinene for hentereiser varierer veldig, og i alle fall ikke kan sammenliknes med VB og Adopsjonsforum sine. Noen har jo ventet opptil 6 mnd. etter tildeling før de kan reise, har jeg lest.

Antar derfor at det at amerikanerne må vente til etter kinesisk nyttår før de kan reise, ikke nødvendigvis betyr at dere må det.

Håper jeg har rett :)

Jeg har inntrykk av at de amerikanske rutinene for hentereiser varierer veldig, og i alle fall ikke kan sammenliknes med VB og Adopsjonsforum sine. Noen har jo ventet opptil 6 mnd. etter tildeling før de kan reise, har jeg lest.

Antar derfor at det at amerikanerne må vente til etter kinesisk nyttår før de kan reise, ikke nødvendigvis betyr at dere må det.

Håper jeg har rett :)

Vi fikk tildeling i begynnelsen av desember for to år siden, og måtte vente til etter kinesisk nyttår med å reise. AF fikk riktignok reise før kinesisk nyttår selvom de bare fikk tildeling en dag før oss.

Kanne,

tusen takk for oppdateringen. selv om det ikke var kjempepositivt :-) Vi får håpe at vi får tildelingen tidlig i desember da, slik at vi har et barn å se på, og kanskje en reisedato, selv om den er langt frem. Da kan en ihvertfall ha noe eksakt å si når noen spør.

ja, vi får vel bare ønske oss noe av den tålmodighetskremen i adventsgave. jeg tror definitiv jeg blir sprø hvis ikke tildelingen er der før julaften.

kanskje vi er heldige og kommer avsted før cny.

Prøver å si til meg selv at hvis det først blir etter så er det ikke så innmari kalt i beijing, men jeg vet med meg selv at når barnet er der vil jeg hente det NÅÅÅ!!!

Annonse

Lykke til i ventingen - håper dere snart får tildeling!!!

Vi fikk vår første tildeling 21.12.01 (AF) og fikk først bekjed om reise etter CNY (startet 11.02.02. Men jammen klarte de å får oss avgårde før!!! Vi reiste 31.01.02 og kom hjem 12.02.02!!

Lykke til - regner med at jeg hører det når du får vite noe kanne!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...