Gå til innhold

Hvor lang tid før man blir reg. i Kina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har nå kommet ett godt stykke ut i adopsjonsprosessen og har for noen dager siden sendt alle våre papirer og bildepresentasjon til AF. Er det noen som vet hvor lang tid det tar å får registreringsdato i Kina?

Skrevet

Hei.

Vi kom hjem fra Kina 8 juni i år med verdens hærligste prinsesse.

Så vidt jeg husker så tok det ikke mange dagene fra papirene ble sendt til Kina til registreringsdato. Vi fikk brev fra AF etter ca to uker med registreringsdato. Tror jeg.

Det er utrolig hvor fort man glemmer.

Lykke til videre

Skrevet

Papirene skal innom en rekke instanser før de går til Kina. Fra vi sendte våre papirer til AF til de ble sendt til Kina to det ca to-tre uker, men selve innregistreringen i Kina tok ikke mange dagene. Hvis det er som før i AF så får dere brev om tidsaspekt ganske snart

Skrevet

Hei.

Vi kom hjem fra Kina 8 juni i år med verdens hærligste prinsesse.

Så vidt jeg husker så tok det ikke mange dagene fra papirene ble sendt til Kina til registreringsdato. Vi fikk brev fra AF etter ca to uker med registreringsdato. Tror jeg.

Det er utrolig hvor fort man glemmer.

Lykke til videre

Da vi sendte våre papirer til AF tok det nøyaktig fire uker før de ble sendt videre til Kina.Dette var den 18.Mai i år.LID datoen ble 25.Mai.Vi fikk brev om denne datoen fra AF ca to-tre uker etter registrering i Kina.

Chance1365380587
Skrevet

Hei hei!

Vi sendte papirene våre til AF i juli. Det tok ca tre uker før de sendte de til Kina. Fra datoen de ble sendt fra AF ble LID datoen 1 uke senere. Men det tok over to mnd før vi fikk LID datoen!! Men datoen ble jo som vi forventet/håpet, så da var det jo greit.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...