zoda1365380780 Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 hei jeg er den stolte mor til en jente på to og en halv måned. Om to uker skal jeg opereres i full narkose. Jeg kan amme henne morgen før operasjonen og på kvelden igjen i følge legen.Problemet er at jeg ikke får henne til å ta flaske. Hun gråter og blir helt hysterisk. Hva skal jeg gjøre?? Jeg gruer meg virkelig for operasjonen pga dette, ikke noe behagelig å tenke på far hjemme med en hysterisk gråtende og sulten unge!!! Noen tips for å få henne til å akseptere flasken, andre råd? 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hei. Har pappaen gjort skikkelige forsøk på å få henne til å ta flasken? Uten deg i samme rom? Stor forskjell på mamma og pappa, vet du. Ikke gi opp og lykke til. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Det skal visst gå an å få dem til å drikke av kopp. Dere kan jo prøve? -eller prøve en annen type flaskesmokk? 0 Siter
tiliti Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Liten kopp, engangs-sprøyte (med butt spiss, uten nål seff, finnes på apoteket), flaske, teskje, klut.. Du har ikke en ammende venninne eller noe som kan ta over for dagen? :-) Desperate needs, desperate measures. Ellers er det bare for far å fortsette å øve på flasken. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Nå sulter ikke ungen ihjel da men jeg hadde gått for tilitis råd. Finn noen andre som ammer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.