Gå til innhold

Mitt urolige barn, hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest herlmats
Skrevet

Jeg har en jente på 5 år. Hun har holdt oss forleldre 100% (nesten da) våken om natta og kjør om dagen. Dette er satt på spissen, men er ikke så langt unna sannheten. Vi foreldre er studenter, men er så utslitt at vi nesten ikke får noe til. Vi har søkt hjelp fra forskjellige instanser, men jenta er nå 5 år og vi har ventet og ventet. Jenta vår er intligent og oppvakt, men, men. Vi er rett og slett utslitt, ikke minst når alt skal måtte ta så lang tid. Dette går jo og ut over de andre barna? Finnes det ikke en eneste instans som raskt kan ta tak i problemet slik at vi alle kan få hjelp og tilrettelegging hvorpå livssituasjonen kan bedres for oss alle. Jenta vår går i barnehage, og der er hun bare "grei". Hva skal vi gjøre? Hjelp?

Skrevet

Det er vel enten fastlegen eller PPT som kan ta tak i dette. Dere kan kanskje påvirke ventetider ved å sørge for at det videreformidles hvor oppgitte dere er, og hvordan dere selv føler at det haster med å få veiledning og hjelp.

Skrevet

Hvor 'grei' er hun i barnehagen? Jeg ville som frosken sier kontaktet lege eller pptjenesten med engang. Fastlegen har ikke venteliste, men dere kan beregne venteliste videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...