Gå til innhold

Trekkfugl og Ziggbart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det var jo koselig å få en direkte henvendelse her inne...

Vi fikk jo tildeling i beg av oktober av en gutt og papirene sendes til india i disse dager håper jeg..Rart å tenke på at de ikke er sendt enda, men det tar vel bare så lang tid å oversette.Vi var ganske trege med å få samlet alle dokumenter og (en stor jobb....), men føler jo det er en evighet siden...Så da blir det bare å vente, er innstilt på at det tar tid fortsatt, tenker mellom mars og juni før vi kan hente. mars er nok veldig optimistisk... Innbiller meg at april-mai er realistisk...Nå håper vi på bilder når tevil skal ned...Veldig rart å tenke på at det sitter en gutt og venter på oss som ikke vet om oss...Hva er realistisk for dere? Jeg har mistet hele Indialista etter vi fikk ny PC..Dere har en fra før...??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...