Gå til innhold

Noen her fra Sørumsand-området?

Anbefalte innlegg

Gjest flytter tilbake

Hei!

Vi bor i Oslo i dag, men flytter til Sørumsand, hvor jeg er fra, 1. kvartal 2005. Regner med hentereise i mars-april, og permisjonen min vil altså begynne da. Hadde vært hyggelig med kontakt med andre som skal være hjemme i denne perioden - i området Lillestrøm - Fetsund -Sørumsand :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165786-noen-her-fra-s%C3%B8rumsand-omr%C3%A5det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg bor i Blaker.

Vi venter på tildeling fra Colombia hver dag, det har vi gjordt i 2 mnd. Håper tror og krysser alle finger for at vi får reise en gang på nyåret.

Det er i alle fall sikkert at vi får permisjon sammen. Hvor skal dere adoptere fra? Vi skal hente nr 2.

Gjest flytter tilbake

Ja, jeg bor i Blaker.

Vi venter på tildeling fra Colombia hver dag, det har vi gjordt i 2 mnd. Håper tror og krysser alle finger for at vi får reise en gang på nyåret.

Det er i alle fall sikkert at vi får permisjon sammen. Hvor skal dere adoptere fra? Vi skal hente nr 2.

Så moro! Pappas fetter bor i Blaker. Er jo ikke langt unna Sørumsand :o) Har du en anonym mailadr. jeg kan nå deg på? Kan skrive mer da.

Så moro! Pappas fetter bor i Blaker. Er jo ikke langt unna Sørumsand :o) Har du en anonym mailadr. jeg kan nå deg på? Kan skrive mer da.

Den er vel ikke så veldig anonym, men tar sjansen likevel.

[email protected]

Koselig med nye kontakter. Skal se vi er ute på trilletur sammen til våren :o)

Hei, jeg er ikke fra Sørumsand, men fre et annet sted på Romerike

Vi bruker å ha Romerikstreff, et treff hvor vi møtes ca annenhver mnd fra ca 19.00-20.00.

Vi er Romeriksjenter, som er i prosess eller har vært i prosess ifht adopsjon. På disse møtene så møtes vi til prat om ting som opptar oss, erfaringer og tips deles og noenganger har vi tema.

Så når du flytter til Sørumsand så håper vi at du vil komme på disse treffene.. VI er faktisk en veldig stor gruppe av Colombiammammaer!! Vi hadde julebord nå i november og vi var da 8 colombiammamer!!

Aslutningsvis så vet jeg om en adoptivfamilie på sørumsand, men jeg vil ikke legge ut navn her.. Kanskje du får respons fra vedkommende..? men jeg tror ikke hun har vært online på DOL på veldig lang stund..

Hvis du sender meg en mail på [email protected] så kan jeg sende deg informasjon om neste Romerikstreff.. Regner ikke med at det blir før i januar nå..

Velkommen til Romerike

Annonse

Gjest flytter tilbake

Hei, jeg er ikke fra Sørumsand, men fre et annet sted på Romerike

Vi bruker å ha Romerikstreff, et treff hvor vi møtes ca annenhver mnd fra ca 19.00-20.00.

Vi er Romeriksjenter, som er i prosess eller har vært i prosess ifht adopsjon. På disse møtene så møtes vi til prat om ting som opptar oss, erfaringer og tips deles og noenganger har vi tema.

Så når du flytter til Sørumsand så håper vi at du vil komme på disse treffene.. VI er faktisk en veldig stor gruppe av Colombiammammaer!! Vi hadde julebord nå i november og vi var da 8 colombiammamer!!

Aslutningsvis så vet jeg om en adoptivfamilie på sørumsand, men jeg vil ikke legge ut navn her.. Kanskje du får respons fra vedkommende..? men jeg tror ikke hun har vært online på DOL på veldig lang stund..

Hvis du sender meg en mail på [email protected] så kan jeg sende deg informasjon om neste Romerikstreff.. Regner ikke med at det blir før i januar nå..

Velkommen til Romerike

.

Gjest flytter snart

Hei!

Vi bor på Strømmen og skal hente i mars/april! Hvilket land skal dere a fra? Mailadressen min er:

[email protected]

Hadde vært hyggelig å bli kjent med deg!

Klem

Og, nå skriver jeg mail til deg :o) Kommer snart!

Koselig med respons!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...