Gå til innhold

Hersens Telenor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sliter jeg her!

Prøver å få lagt inn Bredbånd, men enkelt skulle det ikke være.

Tenkt da om de som jobber i telenor var litt samkjørt og kunne komme med korrekt informasjon?

HAr nå brukt over en uke på telefonsamtaler med dem, uten å komme noen vei. Alle jeg snakker med der kommer med forskjellige svar på samme problemet men ingen finner ut hva som er galt. Alt er koblet opp korrekt (hvor vanskelig er det å sette inn et par ledninger?) og de lampene som skal lyse lyser ikke...

Når jeg får den der hersens telefone svarer greia som jeg skal svare ja og nei på så sier de at telefonen er stengt? men jeg klarer å ringe ut, regningen er betalt og alt i orden der, men den telefon svareren sier den er stengt?

Når jeg prater med kunde service så sier noen at alt er i orden det er bare å koble seg på, andre sier at ja her er det en feil ja, vi skal orden det i løpet av et par timer (har ventet over en uke) og andre sier at de må ha en eller annen montør for å klikke på boksen ikke hjemme hos meg men hos telenor...

Dette skulle liksom være gratis månden min, men nå går jo den tapt og jeg får den ikke igjen, selv om det er telenor som roter...

Lønner det seg å bytte levrandør på hele driten?

Fortsetter under...

Skrevet

Her må du begynne å sette litt krav tror jeg.

Jeg kjenner dessverre til lignende episoder fra samme firma fra tidligere.

De sliter med at de er litt for store, tror jeg... Blir for mye rot i systemet.

Begynn å si klart i fra at nå er det nok, nå får de finne ut av dette, og du, gratismåneden din må du kreve å få tilbake senere, for den har du jo ikke hatt noe utnytte av!

Vær hyggelig og høflig, men bestemt.

Skrevet

Jeg fikk kreditnota for forsinket oppstart, du burde da få frimåneden din. Synes jeg da :-)

Ring til h*n som solgte deg avtalen, og la denne forstå at du kommer til å fortsette med det til det er i orden. Mulig jeg var heldig, men denne personen fikset biffen :-)

Skrevet

Svar på ditt siste spørsmål er ja.

Telenor er søppel.

Skrevet

Jeg fikk kreditnota for forsinket oppstart, du burde da få frimåneden din. Synes jeg da :-)

Ring til h*n som solgte deg avtalen, og la denne forstå at du kommer til å fortsette med det til det er i orden. Mulig jeg var heldig, men denne personen fikset biffen :-)

HAr allerede snakket med faktura avdelingen, og de var lite villig til å gi tilbake frimånden...

Nå ringte det en mann å sa at jeg kommer til å bli oppkoblet i morgen hele 24 dager forsent...

Hva med resten da spurte jeg, jeg vil jo benytte meg av fri månden, det måtte jeg ta opp med faktura avdelingen sa han...

Jeg har snakket med mange hyggelige mennesker der inne, og noen ikke så hyggelige og noen jeg rett og slett ikke forsto hva sa:) pga dårlige norsk kunnskaper.

Men den fri månden kunne jeg visst se langt etter, han på tekninsk var enig med meg om at jeg burde få den igjen men det er ikke noe han råder over sa han:(

Jaja, får vente å se da om jeg kan surfe uavhengig og lenge i morgen:)

Annonse

Skrevet

HAr allerede snakket med faktura avdelingen, og de var lite villig til å gi tilbake frimånden...

Nå ringte det en mann å sa at jeg kommer til å bli oppkoblet i morgen hele 24 dager forsent...

Hva med resten da spurte jeg, jeg vil jo benytte meg av fri månden, det måtte jeg ta opp med faktura avdelingen sa han...

Jeg har snakket med mange hyggelige mennesker der inne, og noen ikke så hyggelige og noen jeg rett og slett ikke forsto hva sa:) pga dårlige norsk kunnskaper.

Men den fri månden kunne jeg visst se langt etter, han på tekninsk var enig med meg om at jeg burde få den igjen men det er ikke noe han råder over sa han:(

Jaja, får vente å se da om jeg kan surfe uavhengig og lenge i morgen:)

Men har du prøvd selgeren? Virker det ikke, få navnet på sjefen. Viser h*n ikke mer velvilje da heller, ring sjefen.

Ta evt. den samme på fakturaavdelingen, du har retten på din side.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg kjenner flere som har hatt akkurat samme problem som deg.

Når de endelig har fått ordnet internett, går det en liten stund, så er nettet nede igjen. Så starter en ny omgang med ringing og klaging til telenor :(

Skrevet

Ser ut som jeg har vært en av de heldige med telenor.

Her gikk det kjempegreit å få lagt inn adsl og har ikke hatt trøbbel etterpå heller.

Skrevet

Ser ut som jeg har vært en av de heldige med telenor.

Her gikk det kjempegreit å få lagt inn adsl og har ikke hatt trøbbel etterpå heller.

Vi har bredbånd gjennom Canal Digital. Alt fungerte kjempefint.

Canal Digital er jo et eget selskap, men er fortsatt i Telenor-familien på en måte.

Har hørt flere som har vært misfornøyde med Telenor.

Skrevet

Vi måtte gi opp telenor. Tok evigheter for å prøve å få orden på ting. Byttet til nextgentel, bedre.

Skrevet

Vi måtte gi opp telenor. Tok evigheter for å prøve å få orden på ting. Byttet til nextgentel, bedre.

Men binder man seg ikke for 12 måneder da? - - -eller er det bare jeg som er en idiot, som har gjort det? - Har ikke fått det enda da....

Gjest til flisa
Skrevet

Men binder man seg ikke for 12 måneder da? - - -eller er det bare jeg som er en idiot, som har gjort det? - Har ikke fått det enda da....

Du binder deg nok for en periode, jo. Ikke så lett å ringe for å høre når de er så umulige... Men prøv. Se avtalen din.

Annonse

Skrevet

Du binder deg nok for en periode, jo. Ikke så lett å ringe for å høre når de er så umulige... Men prøv. Se avtalen din.

Jeg må kanskje vente og se om jeg kommer til å bli misfornøyd først! hehe

Gjest til flisa
Skrevet

Jeg må kanskje vente og se om jeg kommer til å bli misfornøyd først! hehe

Gjør det!

Skrevet

Jeg måtte binde meg i 12 månder, men uansett så har de jo brutt avtalen da iogmed at jeg skulle være tilkoblet den 1 nov ikke sant? Idag er det jo den 23 så det er nesten månden det:(

Hmmm... kansje jeg bare skulle droppe hele greia, og prøve noen andre, men da må jeg vel vente enda lenger:(

Skrevet

Har selv opplevd problemer, da med upc chello. Til slutt så jeg opp hele avtalen, selv om det var 1 års bindingstid. Viste til at de ikke leverte den bestillte og betalte tjenesten. Hørte ikke noe mer.

Du har krav på denne gratismåneden. Du burde fått enda en, som plaster på såret.

Si opp hele avtalen, ikke betal 5 øre for verken installasjon eller bredbånd. Ring en annen internetttilbyder.

Vis til kjøpsloven og si du setter en advokat på saken dersom de prøver seg. De prøver seg gjerne, men gir seg fort dersom de skjønner at du kjenner dine rettigheter og vil kjempe for dem.

Skrevet

Har selv opplevd problemer, da med upc chello. Til slutt så jeg opp hele avtalen, selv om det var 1 års bindingstid. Viste til at de ikke leverte den bestillte og betalte tjenesten. Hørte ikke noe mer.

Du har krav på denne gratismåneden. Du burde fått enda en, som plaster på såret.

Si opp hele avtalen, ikke betal 5 øre for verken installasjon eller bredbånd. Ring en annen internetttilbyder.

Vis til kjøpsloven og si du setter en advokat på saken dersom de prøver seg. De prøver seg gjerne, men gir seg fort dersom de skjønner at du kjenner dine rettigheter og vil kjempe for dem.

Vil jo ha den månden da, har rett på den også... men de nekter plent!

Skrevet

Veeel så har jeg nå da fått ADSL:) etter nok noen timer på telefonen... De skyldet på sykdom i bravida? Men den hyggelige mannen på kundeservice ordnet dette fortere enn svint etter at jeg fortalte hvor mange ganger jeg har prøvd å ordne dette....:)

Så nå er jeg online som aldri før:)

Gjest LaidBack
Skrevet

*GRUER* - har bestilt.....

Tror du kan ta det med ro.

Det virker fort som om det er populært å hate telenor. Du er lissom ikke en av "gjengen" om du ikke også hater Telenor.

Faktum er det at Telenor tross alt er norges største internettlevrandør. Når man har så mange kunder så blir det nok litt urettferdig å sammenligne med mindre aktører på markedet.

Joda, noen har sikkert mye problemer, men dersom du virkelig tror at Telenor aktivt går ut for å gjøre ting vanskelig for det, vel.. da tror jeg du har kommet til rett sted (doktoronline.no). ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...