Gå til innhold

For en fantastisk virkning!

Anbefalte innlegg

Sønnen min har testet Ritalin i noen uker nå. Jubel og glede,- han har kjempegod effekt av det!

Han kommer i gang med skolearbeidet, kan konsentrere seg over tid og frustrasjonsterskelen er hevet.

Og han er så mye gladere og mer fornøyd med seg selv. Og jeg er så glad på hans vegne!!

Måtte bare fortelle litt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165914-for-en-fantastisk-virkning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Jeg husker jeg satt meg rett ned og grein første gangen han gikk rett ut og lekte vanlig med ungene på feltet her vi bor.

Vi prøvde ut Ritalin da han var 6 år, det var tre uker med Ritalin, og en uke med juksemedisin, og ingen visste når det var hva.

Vi besto den testen rimelig greit, ja.. Føler meg utrolig heldig fordi medisinen virker så fint som den gjør.

For jeg vet, at hadde det fortsatt sånn det gjorde, ville jeg vært innlagt på mentalsykehus i dag. Og mannen min og våre to andre barn ville vært langt nede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...