Gå til innhold

Alle burde greie en!

Anbefalte innlegg

Gjest sissel Lise
Skrevet

Vi kjenner sikkert alle her en eller annen som sitter uten venner fordi personen er så spesiell.

Jeg har valgt meg en person som jeg er litt "terapeut" for for å si det slik.

Jeg har massevis av venner, og har ikke noe behor eller egentlig lyst til å ha kontakt med vedkommende. Jeg har også barn. Allikevel synes jeg de fleste burde kunne greie å prøve å være en slags venn for en "spesiell" person hver. Altså en person som nesten ikke har noen.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

4

• mil1365380270

4

• thinkerbell

3

• cathlin

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Jeg har massevis av venner, og har ikke noe behor eller egentlig lyst til å ha kontakt med vedkommende."

Ehh.....er det bare jeg som reagerer på dette???

Skrevet

"Jeg har massevis av venner, og har ikke noe behor eller egentlig lyst til å ha kontakt med vedkommende."

Ja dette hørtes ikke så bra ut :o)

Jeg ville ikke hatt noen "liksomterapeut" som egentlig ikke hadde lyst og som likte meg dårlig.

Gjest sissel Lise
Skrevet

Personen er slitsom og ikke en jeg stoler på. Jeg synes allikevel synd på vedkommende og velger derfor ikke å unngå kontakt. Hun har ingen venner og er veldig ensom. Jeg har derfor valgt å ta meg litt av henne. Jeg ringer henne av og til og lar henne få komme på besøk.

Skrevet

Ja dette hørtes ikke så bra ut :o)

Jeg ville ikke hatt noen "liksomterapeut" som egentlig ikke hadde lyst og som likte meg dårlig.

Ikke jeg heller! Dersom du skal hjelpe noen, må du ville det!!!

At Sissel Lise beskriver disse personene som spesielle, er virkelig nedverdigende for dem!!!

Teit innlegg!!!!!

Skrevet

Personen er slitsom og ikke en jeg stoler på. Jeg synes allikevel synd på vedkommende og velger derfor ikke å unngå kontakt. Hun har ingen venner og er veldig ensom. Jeg har derfor valgt å ta meg litt av henne. Jeg ringer henne av og til og lar henne få komme på besøk.

Det er kjempe flott, men du bør ikke la det bli en byrde. Personen vil merke dette!!!

Det virker som om du ser ned på personer som ikke har så mange venner, eller som er litt spesielle????

Gjest sissel lene
Skrevet

Ikke jeg heller! Dersom du skal hjelpe noen, må du ville det!!!

At Sissel Lise beskriver disse personene som spesielle, er virkelig nedverdigende for dem!!!

Teit innlegg!!!!!

Jeg tror de fleste vet hva jeg mener. Personen jeg har kontakt med er ikke særlig likt og ja jeg er trett når hun har vært her. Jeg er den eneste som stiller opp for henne. Hun vet selfølgeløig ikke at jeg blir sliten av henne.

Gjest sissel lene
Skrevet

Det er kjempe flott, men du bør ikke la det bli en byrde. Personen vil merke dette!!!

Det virker som om du ser ned på personer som ikke har så mange venner, eller som er litt spesielle????

Nei jeg ser ikke ned på personer uten venner men ofte er det jo en grunn til at ingen orker kontakt med dem.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du er vel snill!! Som egentlig ikke vil ha flere venner og ikke liker vedkommende. Men allikevel ringer du henne av og til, og _lar_ henne komme på på besøk!

Tenkt på at vedkommende kanskje ikke liker deg. Men føler hun må ha kontakt for ikke å såre deg..???

Gjest sissel lene
Skrevet

Hvorfor det?

For å hjelpe folk ut av ensomheten og hindre selvmord. Det offentlige greier jo ikke å ta seg nok av dem.

Gjest sissel lise
Skrevet

Du er vel snill!! Som egentlig ikke vil ha flere venner og ikke liker vedkommende. Men allikevel ringer du henne av og til, og _lar_ henne komme på på besøk!

Tenkt på at vedkommende kanskje ikke liker deg. Men føler hun må ha kontakt for ikke å såre deg..???

Jeg tror nok ikke hun ønsker å bli helt alene heller.

Skrevet

Jeg tror de fleste vet hva jeg mener. Personen jeg har kontakt med er ikke særlig likt og ja jeg er trett når hun har vært her. Jeg er den eneste som stiller opp for henne. Hun vet selfølgeløig ikke at jeg blir sliten av henne.

Jeg forstår deg ikke!!!

Synes du har urettferdige meninger og svakere stilte personer........

Gjest sissel lene
Skrevet

Jeg forstår deg ikke!!!

Synes du har urettferdige meninger og svakere stilte personer........

Da må du nok ha misforstått.

Skrevet

Jeg tror nok ikke hun ønsker å bli helt alene heller.

Jeg synes det er en skam at folk kan skrive slike innlegg, uten dårlig samvittighet! Tenk dersom denne "stakkar" personen som du leker terapeut for sitter her inne å leser det du skriver?????

Tenker at folk som har få venner, føler seg vel etter å ha lest innlegget ditt!!!!

Skrevet

Du har "valgt deg en person"?

Hva gjør henne ensom da?

Hvorfor er hun spesiell?

Ser du nedenfor her sier at hun ikke skjønner at du blir sliten av henne, er du sikker på det? Er du sikker på at hun ikke har det mye værre etter at hun har vært hos deg?

Er ikke sikkert at hun stoler 100% på deg heller, og hva har hun gjort for at du ikke liker henne men føler at du må være venn med henne?

Syntes du rett og slett ar fordomsfull med å sette seg i en terapaut stilling for hva gir deg rett til det liksom?

Gjest sissel lene
Skrevet

Jeg synes det er en skam at folk kan skrive slike innlegg, uten dårlig samvittighet! Tenk dersom denne "stakkar" personen som du leker terapeut for sitter her inne å leser det du skriver?????

Tenker at folk som har få venner, føler seg vel etter å ha lest innlegget ditt!!!!

Her er det ikke snakk om få venner men personer som er helt uten venner. Vedkommende har ikke noe internett. Om noen føler seg truffet så var det i såfall ikke slikt ment, bare så det er sagt.

Skrevet

For å hjelpe folk ut av ensomheten og hindre selvmord. Det offentlige greier jo ikke å ta seg nok av dem.

"Jeg har massevis av venner, og har ikke noe behor eller egentlig lyst til å ha kontakt med vedkommende. "

Du skriver at du verken har lyst eller behov for det. Det klinger litt galt i mine øre. Og jeg ville tro det klinger galt i ørene for den personen som du skal være "terapeut" for også.

Gjest sissel lene
Skrevet

"Jeg har massevis av venner, og har ikke noe behor eller egentlig lyst til å ha kontakt med vedkommende. "

Du skriver at du verken har lyst eller behov for det. Det klinger litt galt i mine øre. Og jeg ville tro det klinger galt i ørene for den personen som du skal være "terapeut" for også.

Ja dette skal vel være takken for at noen gidder å bry seg i vårt kalde samfunn. Du vet ikke hvor mye jeg har hjelpt personen og ja jeg har avlastet samfunnet. Jeg tipper at flere her har dårlig samvittighet for å bare gi blaffen i ensomme mennesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...