Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vi er nå blitt godkjente for barn ca 1 år! Ventet ca 5 mnd. Synes det gikk ganske fort! Har en Cali-gutt som blir tre år snart, så det blir en spennende tid for oss alle framover!

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen og tvi-tvi med ventingen på distrikt. Vi ble godkjent i begynnelsen av september, og hvem vet, kanskje treffes vi i Colombia :-))

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer såååå mye med godkjenningen!!!! Håper neste vente-etappe går super-raskt ;o)

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med godkjenningen. Lykke til videre i neste ventefase.

Skrevet

Gratulerer!!! Cali gutter på tre år er deilige....kanskje kan de bli kjent med hverandre på neste reise???? Skal vel litt til.....men men....

Er det forresten du som kjenner Cilas....? Innbiller meg at hun pratet om deg...at dere fikk tildeling like før vi fikk for ca. to år siden....stemmer det???? Eller er jeg kanskje helt på tur.....????

Skrevet

Gratulerer så mye!

Vi fikk brevet i går så i dag har jeg bare "svevet" rundt på jobben og hatt masse energi :)

Rart å tenke på at et lite brev kan gi meg sååå mye energi!!

Kanskje vi sees i Colombia, vi har en liten Colombiaprins på 2 1/2 år

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen og lykke til med neste venteetappe!

Klem

Skrevet

Gratulerer!!! Cali gutter på tre år er deilige....kanskje kan de bli kjent med hverandre på neste reise???? Skal vel litt til.....men men....

Er det forresten du som kjenner Cilas....? Innbiller meg at hun pratet om deg...at dere fikk tildeling like før vi fikk for ca. to år siden....stemmer det???? Eller er jeg kanskje helt på tur.....????

Hei. Kjenner ikke til cilas, men vi fikk tildeling for ca 2 år siden ja. Måtte vente til over juleferien med hentinga den gangen. Hvem vet kanskje våre cali-gutter får reise sammen neste gang... Ha en riktig fin ventetid!

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Håper vi treffes i Colombia!

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...