Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag er det nest siste dagen min og vi reiser også på tirsdag.

Reiser dere fra Gardermoen eller og evt. når på dagen??

Vi reiser tidlig på morgenen!! Kanskje vi ses??

God tur til dere og lykke til med alt!!

Hilsen en reisesyk

Vi reiser fra Sola så vi treffes nok ikke. Men vi får heller tenke på hverandre:o)

God tur!!!!!

Annonse

Åh, så fantastisk! Lykke til på den spennende reisen! Kos dere masse i Addis, skal tenke på dere og drømme meg snart 8 mnd tilbake i tid! Gullet ogg jeg skal forresten også ut på et lite eventyr: Vi skal reise til Oslo med toget, tar nattoget i kveld og returnerer mandag! Men Oslo er jo ikke Addis, da!

Annonse

Gjest snart mamma til to

Kjære Tilla :o))

Håper dere får en fantastisk tur til Etiopia og lillesøster

:o). Gleder meg stort til å (forhåpentligvis ) få se bilder i etterhånd :o))

Stoor klem fra

God tur og lykke til med den nye daglige lederen i familien!!!!!!!!!!!!!!!!

Dere har fått verdens fineste julegave!

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!

Så glad på deres vegner for at det har gått så fort!! Gleder meg masse til å få treffe den lille Prinsessa!

Ringer deg før du reiser, for jeg vil gjerne få stå på flyplassen når dere kommer hjem, om dere ikke har noe mot det da :-))

Mann og barn hilsen også!

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...