noami Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Noen som vet hvor en kan få tak i boks til hjemmelaget konfektsjokolade. Tenker å gi bort til jul, kan jeg da bruke pappboksene en finner i bokhandelen (kanskje med sølvpapir som dekker pappbunnen/veggene?), eller egner det seg ikke? Fant iallefall ikke noe hos verken tilbords eller nille. skal være ikke alt for stor og helst litt flatere enn vanlig kakeboks. 0 Siter
stromme Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Jeg ville brukt cellofan i stedet for boks..... 0 Siter
noami Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 Jeg ville brukt cellofan i stedet for boks..... Hm cellofan, sånn plastpapirgreie? 0 Siter
stromme Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Hm cellofan, sånn plastpapirgreie? Ja, sånn gjennomsiktig, litt stivaktig plast. Sånn som blomsterbutikkene ofte bruker på buketter, eller farget som de har på bokhandelen. Blir så fint atte med et bånd på ) 0 Siter
noami Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 Ja, sånn gjennomsiktig, litt stivaktig plast. Sånn som blomsterbutikkene ofte bruker på buketter, eller farget som de har på bokhandelen. Blir så fint atte med et bånd på ) Oh kjempeflott, og dette finner jeg hos bokhandleren..? 0 Siter
stromme Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Oh kjempeflott, og dette finner jeg hos bokhandleren..? Ja, jeg har ihvertfall kjøpt rød gjennomsiktig hos bokhandlenen en gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.