Gå til innhold

Oppføging fra BUP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Sandra Salamander

Min erfaring er at oppfølging fra BUP må man kreve, de diagnostiserer og slipper taket. Særlig hvis barnet ikke får medisin, da trenger de ikke følge opp og har nok annet å gjøre. Gjør krav på oppfølging på barnets vegne, det er viktig å holde kontakten med hjelpeapparatet.

Stå på må man gjøre selv, dessverre :-(

Har jente med ADD

Min erfaring er at oppfølging fra BUP må man kreve, de diagnostiserer og slipper taket. Særlig hvis barnet ikke får medisin, da trenger de ikke følge opp og har nok annet å gjøre. Gjør krav på oppfølging på barnets vegne, det er viktig å holde kontakten med hjelpeapparatet.

Stå på må man gjøre selv, dessverre :-(

Hei

Jeg har tatt kontakt med bup og vi har vært til to samtaler. Vi har også fått litt hjelp men tanke på å skrive søknad om hjelpEstønad.

Over nyttår skal vi ha stormøte på skolen med bup, ppt og skole. Så nå føler jeg at det går litt fremover. Er litt spent på ppt, hun som vi har som saksbehandler virker litt "slapp"...

Men jeg har da forlengst oppdaget at skal man komme noen vei i systemet må man mase og stå på, og for all del ikke gi seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...