Gå til innhold

Den store iq-testen.

Anbefalte innlegg

Gjest Litt arti !
Skrevet

Måtte jo prøve meg på nettet, og havnet på en iq på 116. Heeelt villt !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempebra! :) Jeg fikk 110. (typen fikk 104 og min mor fikk 105)

Skrevet

Jøss, da er du glup!

Jeg fikk 109. Matematikkoppgavene var noe herk!!!

Skrevet

Jeg fikk 90:o(

Mannen min fikk 123.

Skikkelig gluping han da.. :) Moro med hun jenta på 14 som var best under programmet..

Gjest galt resultat
Skrevet

Det er en feil i utregningen på nettet. Jeg tastet inn svarene jeg hadde kommet frem til før svarene kom på TVen. Jeg ble kjempedeppa når jeg hadde bare to riktige på logikk-delen. Men da svarene kom på TV hadde jeg bare to feil og resten riktig. Og da hadde jeg plutselig steget fra 74 til 119 med de samme svarene..

Skrevet

Jeg fulgte testen på tv med det meste av familien rundt som forstyrrende elementer.

Jeg trodde ikke jeg hadde gjort det så bra jeg for skalaen gikk jo til 140, men 125 er vel kanskje ikke så aller verst likevel da?

Skrevet

Det er en feil i utregningen på nettet. Jeg tastet inn svarene jeg hadde kommet frem til før svarene kom på TVen. Jeg ble kjempedeppa når jeg hadde bare to riktige på logikk-delen. Men da svarene kom på TV hadde jeg bare to feil og resten riktig. Og da hadde jeg plutselig steget fra 74 til 119 med de samme svarene..

Ja det kan du fortelle meg...

Vi lurte på dette vi også for vi tok testen på internett og så resultatene på tv´n etterpå og det stemte ikke her heller.

Skrevet

Kjempebra! :) Jeg fikk 110. (typen fikk 104 og min mor fikk 105)

Så glupe dere er da, fikk bare 101 jeg. Men da er jeg ihvertfall normal :-)

Tenkte jeg skulle prøve på nettet også, og se om jeg husket noe av det jeg bommet på, men så blokkerer Windows en sånn popup som den testen tydeligvis er. Må bruke Iq'en min til å finne ut hvordan jeg skal få den frem.

Skrevet

Det samme skjedde meg, ved første inntasting fikk jeg 2 rette på logikken og en IQ på 72. Så tok jeg testen på nytt etter en liten stund (med samme besvarelse) og fikk plutselig to feil på logikken i stedet for og en IQ på 130.

Virker som det var en feil i testen som de oppdaget og rettet opp.

Skrevet

Skikkelig gluping han da.. :) Moro med hun jenta på 14 som var best under programmet..

Sønnen min gikk i barnehagen sammen med henne... føler meg gammel nå ja. Hun var forresten glup allerede da.

Skrevet

Sønnen min på åtte satt og skrev ned alle svarene sine, så jeg måtte ta opp fasitdelen for ham, da hadde han lagt seg.

Det blir spennende å se hvor mye han klarte. Selv fikk jeg 133.

Skrevet

Jeg hadde 70! Da jeg så svarene på TV etterpå, så jeg at jeg hadde veldig mye rett.

Skrevet

Det var jammen bra du sa - for jeg skjønte ingenting da jeg fikk resultatet. Bare noen få rett på logikken, og der pleier jeg å få det til bra. Da er jeg kanskje ikke så dum som det virket som da jeg tok testen (tok den tidlig.)

Skrevet

Godt å høre, trodde jeg var den eneste her i landet med 75 i iq. Siden jeg ikke kunne skjønne at resultatet ble så dårlig tenkte jeg at jeg er vel for dum til å skjønne det. Og sendte en stille takk for at barnevernet aldri har vært her og testet min iq.

Skrevet

Jøss, da er du glup!

Jeg fikk 109. Matematikkoppgavene var noe herk!!!

Ja hvordan er det mulig å svare på de på... var det 25 sekunder eller noe!? Jeg fikk panikk da den røde streken krympet og gjettet på de fleste. fikk da også feil på alle de jeg gjettet på (dvs riktig på én)

Skrevet

Ja hvordan er det mulig å svare på de på... var det 25 sekunder eller noe!? Jeg fikk panikk da den røde streken krympet og gjettet på de fleste. fikk da også feil på alle de jeg gjettet på (dvs riktig på én)

Mannen min er (i forhold til meg..) et matte-geni. Til og med han syntes tida var for knapp. Ikke annet å vente at vi "normale"(?) får trøbbel da ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...