Gå til innhold

Behandlingstid Region Öst - igjen...

Anbefalte innlegg

Har värt i kontakt med Atle Eikeland i Region Öst. Vi er registrert 7. juli og han håpet at de skulle få behandlet vår söknad innen 2 uker. Da har vi ventet i over 5 måneder, 2 måneder lenger enn det som sto i registreringsbrevet.

Vet at det er mange som venter i disse dager og nå må dere belage dere på litt mer venting...

:-(

Ventehilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166446-behandlingstid-region-%C3%B6st-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Det er her jeg finner deg!! he he

Da fikk jeg svar på det jeg lurte på. Om dere hadde hørt noe. Hjelp da må vi vente leeeenge!Æsj og dobbelt Æsj

Føler med deg!!

Hei vennen!

Jada, her er jeg vettu! Hyggelig å se deg her igjen, det var lenge siden. Ja nå begynner denne ventingen å suge alle krefter ut av meg, til og med min bedre halvdel, som er tålmodigheten selv, begynner å syns det er slitsomt... Ja, ja, vi får håpe at de virkelig mener to uker denne gangen, da. Vi har jo hört to uker i hele höst...

Takk for mail, forresten. Svar kommer...

Klemmer fra

Gjest Tille 04

Hei vennen!

Jada, her er jeg vettu! Hyggelig å se deg her igjen, det var lenge siden. Ja nå begynner denne ventingen å suge alle krefter ut av meg, til og med min bedre halvdel, som er tålmodigheten selv, begynner å syns det er slitsomt... Ja, ja, vi får håpe at de virkelig mener to uker denne gangen, da. Vi har jo hört to uker i hele höst...

Takk for mail, forresten. Svar kommer...

Klemmer fra

Hei

Så synd å høre med behandlingstiden i Øst :-( Vi har reg. dato 16. aug. så vi kan vel slutte å håpe på godkjenning før jul. Merker at jeg blir mer og mer frutstrert. Det som er så utrolig slitsomt er at det er ingenting man kan gjøre for å påvirke prosessen.

Svanse1365380772

Ja, denne ventetiden blir lang når behandlingstiden blir 2 måneder mer enn forventet. Vi er registrert 25.juni og venter fortsatt på svar. Fikk beskjed for en tid tilbake om en 2 ukers tid skulle vi få svar, men nå har vi ventet i 3 uker. Hadde håpet å få papirene ned til Kina før jul, men det kan vi bare glemme. Men jeg oker ikke å irritere meg over denne ventetiden, fyller heller dagene med positive gjøremål før jul.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...