Gå til innhold

Ventetid Bufetat Sør

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

thuva1365380402

De har en behandlingstid på ca. 3-4 mnd. Vi i VB Vestfold hadde møte med Bufetat region Sør i adopsjonsuka, og da sa de det.

De jeg kjenner som har papirene hos Region Sør har fått brev om at papirene er mottatt, men det har tatt litt tid før det brevet ble skrevet.

Bufetat Region Sør fortalte også at de som jobber med adopsjonssaker ikke ble ansatt før 1.7.2004, sånn at de hadde en del saker som lå å ventet på de da de begynte i jobben. Men de ligger nå på 3-4 mnd behandlingstid.

gogo1365380358

Hei på deg tulipaner!

Det du spør om vet jeg ingenting om, men det var jammen lenge siden sist. Håper dere har det bra og at snuppa vokser og trives. Her i gården er det full fres dagen lang. Vi bare koser oss og fryder oss over vårt lille hjertegull. Skal si det frister til gjentakelse!

Koselig å se nicket ditt. Tror jeg sender deg en mail snart - lenge siden sist!

Gi snuppa en god klem fra oss!

Stor klem fra

Tubby1365380674

Hei. Vi sendt vår søknad inn 17 sept. og fikk brev tilbake ikke så mange dagene etter. De sa at de trodde de skulle klare det på 3 mnd, så snat det ikke var behov for mer tileggsinfo.Da gikk det fort en måned ekstra.Målet var å ha maks 3 mnd venytetid, og det var visst innenfor rekkevidde snart.

Hei på deg tulipaner!

Det du spør om vet jeg ingenting om, men det var jammen lenge siden sist. Håper dere har det bra og at snuppa vokser og trives. Her i gården er det full fres dagen lang. Vi bare koser oss og fryder oss over vårt lille hjertegull. Skal si det frister til gjentakelse!

Koselig å se nicket ditt. Tror jeg sender deg en mail snart - lenge siden sist!

Gi snuppa en god klem fra oss!

Stor klem fra

Hei Gogo!

Ja, det er lenge siden og jeg skulle gjerne truffet deg og dine igjen snart.Håper alt er bra med dere også!! Her i huset er det full fart og vi er stadig på reise. Vi nyter permisjonstiden til fulle!! Jeg har tenkt å starte opp igjen i mars. Skulle gjerne tatt en tur til Nanchang igjen, blir dere med..??

Hilsen små...

De har en behandlingstid på ca. 3-4 mnd. Vi i VB Vestfold hadde møte med Bufetat region Sør i adopsjonsuka, og da sa de det.

De jeg kjenner som har papirene hos Region Sør har fått brev om at papirene er mottatt, men det har tatt litt tid før det brevet ble skrevet.

Bufetat Region Sør fortalte også at de som jobber med adopsjonssaker ikke ble ansatt før 1.7.2004, sånn at de hadde en del saker som lå å ventet på de da de begynte i jobben. Men de ligger nå på 3-4 mnd behandlingstid.

Hei og takk!

Jeg skal overbringe dette til en søker som ikke har tilgang til DOL.

Selv ønsker jeg å starte ny prosess i mars, da har jeg vært hjemme med min lille datter i ett år. Det går helt topp og vi storkoser oss sammen.

Hilsen fra ..

Annonse

gogo1365380358

Hei Gogo!

Ja, det er lenge siden og jeg skulle gjerne truffet deg og dine igjen snart.Håper alt er bra med dere også!! Her i huset er det full fart og vi er stadig på reise. Vi nyter permisjonstiden til fulle!! Jeg har tenkt å starte opp igjen i mars. Skulle gjerne tatt en tur til Nanchang igjen, blir dere med..??

Hilsen små...

Ja, vi kunne godt tenke oss å være med til Kina igjen! Og det frister å starte opp igjen ganske raskt etter at vi har vært hjemme i et år. Håper at ventetiden i Kina holder seg!

Skal forresten hilse fra den største dattera, ho snakker stadig om dåkker. Du må hilse "tantene" fra oss :-)

Vi snakkes!

klem

Ja, vi kunne godt tenke oss å være med til Kina igjen! Og det frister å starte opp igjen ganske raskt etter at vi har vært hjemme i et år. Håper at ventetiden i Kina holder seg!

Skal forresten hilse fra den største dattera, ho snakker stadig om dåkker. Du må hilse "tantene" fra oss :-)

Vi snakkes!

klem

Hei igjen Gogo!

Ja, det hadde vært topp om vi skulle tatt turen sammen igjen. Det ville antagelig blitt samme tid i 2006 (mars). Hvis alt fortsetter som nå!

Jeg skal hilse tantene - de sender sikkert hilsen tilbake til dere der oppe i nord. De skal forresten også være med til Kina neste gang :-)

Hils storjenta fra oss her...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...