Gå til innhold

Hva gjør vi, når alt er prøvd ?


Gjest elin

Anbefalte innlegg

Jeg er en fortvilet mamma til en gutt på 10 år. Han er sengevæter og vi har prøvd "alt"; Minirin spray, alarm (vi andre våknet, han sov), kiropraktor, fysisk undersøkelse/røntgen bilde, og ingen finner årsaken og like vått er det! Det begynner å bli et sosialt problem mht. o.natting hos venner, speiderturer o.a. som vi hele tiden finner en unnskyldning til. Hva gjør vi nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Elin

Skulle virkelig ønske jeg kunne gi deg løsningen på din sønns problem, men jeg har selv en gutt som tisser på seg om natten. Han er riktig nok 7 år, men vi frykter jo at problemet skal vedvare.

Vi er også rådville, men har riktig nok ikke prøvd alle muligheter enda så det finnes kanskje håp, men jeg tviler for ingenting vi har prøvd så langt har gitt noe resultat.

Du må gjerne kontakte meg slik at vi kan utveksle litt erfaringer, om enn ikke for annet enn felles trøst. Min adresse er: [email protected]

Hilsen

Siren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med dere har vi prøvd "alt", -nå prøver vi fotsoneterapi. Skal ha første time 5/2. Jeg kommer vel til å skrive litt i forum om hvordan dette går... -Følg med!

-Kan hende dette vil være en ny "mulighet" for andre også?

Er det noen som har prøvd dette der ute, fortell litt om hvordan dette "funket"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri Harket, uroterapeut

Til elin Det er ikke så lett å skulle komme med noen gode svar på det du spør om, når dere har prøvd alt,som du sier Det som kan være aktuellt er å se litt på tissemønsteret hans på dagtid. En del barn har sjeldne dobesøk i løpet av dagen. Det er viktig med regelmessighet på dette.Kanskje dere skal forsøke å få en henvisning til uroterapeut om det finnes på sykehuset der dere bor.Det vil bestå i å kartlegge tissevanene og samarbeide om videre opplegg med barnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...