Gå til innhold

Nå er vi i gang igjen............

Anbefalte innlegg

Ja da er vi i gang igjen, for tredje og siste gang. Min mann måtte i tenkeboksen et par måneder, og på ett årsdagen til overtagelsen for minstemann 1. desember, ga han meg gladmeldingen: Joda....han kunne tenke seg en til, men......DA ER DET STOPP...., sa han. Hi-hi.....Siden vi har to flotte colombiaprinser er det vel ikke så rart at vi denne siste gangen ønsker oss veldig en liten prinsesse. Men det er laaaaang vei. Papirene går til barnevernet før jul. Jeg ville bare dele dette med dere.

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166886-n%C3%A5-er-vi-i-gang-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

beauty1365380442

Heisann latinomama

Gratulere med avgjørelsen. Vi e også igang igjen, men med nr. to. Hadde også overtakelsesdato den 1.desember, og klumpen i halsen va veldig stor. Papiran e gått til barnevernet, og første regning til adopsjonsforum e betalt. Kanskje vi treffes i Colombia om et par år:-)

Hilsninga kommer fra

Annonse

Heisann latinomama

Gratulere med avgjørelsen. Vi e også igang igjen, men med nr. to. Hadde også overtakelsesdato den 1.desember, og klumpen i halsen va veldig stor. Papiran e gått til barnevernet, og første regning til adopsjonsforum e betalt. Kanskje vi treffes i Colombia om et par år:-)

Hilsninga kommer fra

Ja, det hadde vært hyggelig. I kommunen vi bor er det veldig usikkert i forhold til når en sosialrapport blir ferdig. Forrige gang måtte vi så langt som til avisen før saken ble grepet fatt i av barnevernet. Håper at det går lettere nå denne siste gangen enn de to første. Jeg skal i hvertfall presse på der jeg kan......blir liksom ikke så redd av meg ettersom jeg har vært med skuta noen ganger nå....hi-hi

Så du fikk overtalt ham?! ;o) Kjekt!!!

Hils så mye til mann & barn, vi snakkes :-)

Beste hilsen fra

Har sendt mail til jobbadressen din. Internett tilgangen min har vært ute av drift i mange uker....sukk...men nå er alt i orden. Derfor ingen lyd fra meg på lenge.

klem

Hei,

Det er vi også, vår söknad gikk til barnevernet på fredag, og vi håper å få förste samtale i löpet at februar en gang. Vi kom hjem 6 februar i år med verdens nydeligste gutt fra Korea.

Det er veldig spennende å ha startet prosessen igjen.

Hei,

har BUFetat gått bort fra at man må ha vært hjemme 1 år og/eller at barnet må være fylt 2 år før man kan sette i gang med adopsjon nummer to?

Husker det var et krav da vi skulle ha nummer to.

Dere har kanskje bare et treeeeigt sosialkontor?

Litt nyskjerrig i dag ;o)

Lykke til med prosessen!

Beste hilsen fra

Hei,

har BUFetat gått bort fra at man må ha vært hjemme 1 år og/eller at barnet må være fylt 2 år før man kan sette i gang med adopsjon nummer to?

Lykke til med prosessen!

Beste hilsen fra

Minsten deres HAR jo vært hjemme ett år, jo.. :-)))

Annonse

Minsten deres HAR jo vært hjemme ett år, jo.. :-)))

Bella har vært hjemme i mer enn 4 år, hun ;o) Men da vi skulle i gang med adopsjon nr to i sin tid var regelen at man barnet skulle være 2 år og man skulle ha vært hjemme i 1 år. Bare lurte på om BUFetat har gått bort fra dette siden kingye som kom hjem i februar i år allerede var i gang igjen. Regner med at hennes barn bare er rundt 12 mnd nå, og de har jo vært hjemme mindre enn 1 år.

Men med de ventetidene det er på Korea for tiden så er det jo ikke dumt å starte tidlig med neste prosess :-)

Beste hilsen fra

Bella har vært hjemme i mer enn 4 år, hun ;o) Men da vi skulle i gang med adopsjon nr to i sin tid var regelen at man barnet skulle være 2 år og man skulle ha vært hjemme i 1 år. Bare lurte på om BUFetat har gått bort fra dette siden kingye som kom hjem i februar i år allerede var i gang igjen. Regner med at hennes barn bare er rundt 12 mnd nå, og de har jo vært hjemme mindre enn 1 år.

Men med de ventetidene det er på Korea for tiden så er det jo ikke dumt å starte tidlig med neste prosess :-)

Beste hilsen fra

Oppklart ;.))))))))))

Hei,

Lykke til med prosessen!

Beste hilsen fra

Hei Snö,

Jeg tror nok ikke at vi kommer igang med den förste samtalen för i löpet av februar, og da har vi jo värt hjemme i et år.

Vi er godt forberedt på at förste möte blir flyttet og flyttet som det ble i forbindelse med den förste adopsjonen.

Vi påpekte at det er veldig lang ventetid på Korea for tiden og håpet at BV kunne väre så snille og hjelpe oss noe med ventetiden.

MEN i alle fall lovet de at papirene våre ikke skulle bli foreldet för de kom til BUFetat, og det er de i begynnelsen av mai.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...