rao Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 -tida strekker ikke til så masse skriving her i disse tider.. Jeg kommer meg heller ikke inn på chatten, så jeg føler meg jo bare såå usosial. :o/ Håper alle sammen her har en trivelig adventstid, og at jeg snart klarer å komme inn på chatten slik at jeg holder meg LITT oppdatert ) Klem fra 0 Siter
Gjest litchi Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hvis du ikke er her inne, leser du heller ikke dette, men... Jeg rekker heller ikke over alt mulig i disse adventstider, og jeg har som kjent betraktelig færre barn enn du har Skylder deg en mail også. Den kommer etterhvert. Kos deg så lenge ! 0 Siter
rao Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Hvis du ikke er her inne, leser du heller ikke dette, men... Jeg rekker heller ikke over alt mulig i disse adventstider, og jeg har som kjent betraktelig færre barn enn du har Skylder deg en mail også. Den kommer etterhvert. Kos deg så lenge ! Heisann )). Leser hver dag, så jeg så nok dette ja ) Ikke stress- du skriver mail når du får lyst og tid. Klem fra 0 Siter
fillolin Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Synd du ikke kommer deg inn på chatten - håper det ordner seg snart! Ha en god adventstid du også, selv om den er travel.... Klem fra 0 Siter
rao Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 Synd du ikke kommer deg inn på chatten - håper det ordner seg snart! Ha en god adventstid du også, selv om den er travel.... Klem fra Hei igjen ) I går klarte jeg endelig å komme meg inn på chatten igjen, så nå er det bare lykke og fromme her )) Ha en riktig deilig adventstid du også. Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.