Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er vi kommet hjem fra en utrolig fin tur til Etiopia. Vi fikk gulljenta vår 16 November, og overtakelsen gikk helt fint!

Vi kom hjem 30 November, og 1 Desember feiret vi den første bursdagen!

Jenta vår er en solstråle :-) Hun smiler og babler hele dagen, og sover godt om natten!

Vi storkoser oss i adventstia!!

Benytter samtidig anledningen til å gratulere alle som har fått godkjenning, tildeling og reisebeskjeder!

Ha en fin førjulstid alle sammen!

Stor advendtsklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167107-n%C3%A5-er-vi-kommet-hjem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Så morsomt at dere er kommet hjem. Jeg tenkte faktisk på deg i dag, og lurte på om ikke dere måtte være kommet hjem nå etterhvert. Det er så travelt nå før jul at jeg knapt har tid til å sove!

Koselig at det går bra - jeg skal ringe deg en kveld men jeg kan ikke love når! :)

Kos deg med advent - du er heldig som har tid til å nyte det!!

Klem fra

Annonse

Velkommen hjem, godt å høre at dere har hatt en fin hentereise!

Fikk dere se det nye barnehjemmet? Har du noen tips å komme med til oss som håper å reise i det nye året?

Kos dere masse i adventstiden!

Hei!

Vi spurte om å få se det nye barnehjemmet, men fikk beskjed om at det ikke var noe å se der.Det er ikke blitt innredet ennå!

Kan du sende meg en mailadresse, så tar jeg gjerne kontakt og svarer på det du måtte lure på?

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...