Gå til innhold

Byen Pereira.

Anbefalte innlegg

Gratulerer med distriktet Pereira.

Hører jo ofte nå at saken blir returnert fra distriktene igjen. Det er tungt men fatt mot, TELEFONEN kommer (c:

Selv skal vi treffe et par i helga som har vært i Pereira å hentet en herlig gutt. De kom hjem i våres.

Jeg kan gjerne formidle kontakt hvis du er vil. De er skjelden på DOL. Du kan du sende meg en mail på denne adressen:

[email protected]

Vennlig hilsen

hei. takker alle for den herlige støtten dette er, sprøtt at jeg ikke har tenkt på det før...vi skal på besøk til en fam neste helg:) kanskje det er den samme familien???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167132-byen-pereira/page/2/#findComment-1092460
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kom i dag hjem fra Colombia. Hentet en gutt på 1 år fra Pereira. Har bare positive erfaringer fra stedet og menneskene der. Lurer du på noe kan du maile meg; [email protected]

elly:

gratulerer så mye! ja du skal se vi tar kontakt:)

det viser seg jo at vi har kjempe mange vi kan ta kontakt med ang pereira,og det er jo helt supert c",) håper dere koser dere masse med barnet. koser&klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167132-byen-pereira/page/2/#findComment-1092472
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...