Gå til innhold

Vokser hoftene enda en gang?

Anbefalte innlegg

Gjest kristins hofter

Jeg fikk rundere hofter da jeg var 16 år gammel. De holdt seg vel slik i mange år. Var normalvektig, i nedre del av skalaen.

Jeg gikk mye opp i vekt da jeg var 21 år gammel hovedsaklig pga medikamenter, og ble overvektig. Ble selvfølgelig rundere rundt hoftene da.

Nå har jeg gått ned en god del av kiloene jeg la på meg, og er normalvektig. I øvredel av skalaen.

Så til det jeg lurer på.

Beina mine har blitt så slanke som de var før jeg la på meg. Jeg får faktisk buksene jeg brukte da på meg i beina. Men får de ikke helt på, bare pga hoftene som er bredere.

Så jeg vet ikke helt om det fortsatt er pga vekta at de er bredere, eller om de hadde blitt det uansett, pga alderen?

Vennlig hilsen en som er fornøyd uansett

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167137-vokser-hoftene-enda-en-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja.... det er bekkenet som er sist ferdig i veksten, om jeg ikke husker helt feil da. Bena vokser sammen i tjueårene, og da er ikke videre vekst fysisk mulig. Så det er mulig, men lite trolig at det er selve benbyggingen som plutselig har fått et voksekick.

Jeg tror også det mer dreier seg om kvinnelige former som har satt seg god til rette.

Men _helt_ umulig er det ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...