Krykkjemo Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hei flosshatt. Ser du er på chatten, og jeg vil SÅ gjerne chatte med deg, MEN JEG KOMMER MEG IKKE INN??? Det går gå tregt etter at brukernavn og passord er skrevet inn. Har prøvd flere ganger nå....er det bare jeg som plages eller?? Hva er galt mon tro?? Snufs, stakkars meg ;-) 0 Siter
setesdal Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 ikke jeg heller kommer inn, har skjelden vert mere frustrert.....ikke gå flosshatt vi fortsetter å prøve å nå deg...... 0 Siter
flosshatt Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 det gikk tregt å komme inn. til slutt gikk jeg inn via nicklisten istedet for direkte ved favoritter....prøv denne gamle: www.nicklisten.com/chat også er jeg der også 0 Siter
morsnart Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 ikke jeg heller kommer inn, har skjelden vert mere frustrert.....ikke gå flosshatt vi fortsetter å prøve å nå deg...... snufs ikke jeg heller.... 0 Siter
Gjest nsa Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 det gikk tregt å komme inn. til slutt gikk jeg inn via nicklisten istedet for direkte ved favoritter....prøv denne gamle: www.nicklisten.com/chat også er jeg der også Og hvor er du nå flo????????? Vi venter på deg på http://nicklisten.no/cgi-bin/gtchat/chat.pl?id=&action=frames 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.