spennende tid Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 6.november kom vi hjem med en skjønn gutt fra Sør Afrika. Jeg synes det er lovlig sent å skrive om det nå, men jeg har nesten ikke vært forran dataen etter at vi kom hjem. Jeg nyter dagene sammen med godgutten og da flyr tida. Han smiler det meste av dagen og sover hele natta - med litt snorking innimellom. Det er herlig å ha fått en liten i hus og vi nyter adventstida på en ny måte. Sist jul trodde vi at vi skulle ha vente på barn denne adventen... Gled dere dere som venter. Dere har noe godt i vente :-) 0 Siter
Melissa Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hei på deg :-) Har prøvd å svare deg på mailen din, men ser ikke ut som du har fått den!? Klem fra Melissa 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Velkommen hjem med godgutten!!!!! Sør Afrika var vel også en opplevelse,tenker jeg? Klem 0 Siter
AAA Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Heia! Så kjekt å "se" deg igjen da! Velkommen hjem med prinsen. Godt å høre at alt er vel. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.