Gå til innhold

gi meg kina rykter.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ! Kommer heller ikke inn på Yahoo, men har en forferdelig rykte/sladre abstinens. Holder på å tørne :-) Har tildelingene kommet til USA ???

Klem

det er ikke uten grunn at June2004DCT har blitt startside hos meg nå. er fullstendig hekta og i dag har det faktisk skjedd noe.

Flere byråer - jeg vet ikke hvor mange for folk får egentlig ikke lov til å si det videre så de sier ikke hvilket byrå de har- har i dag bekreftet til søkerne i usa at TILDELINGENE ER SENDT!!!

USA regner med at de er der i løpet av 3 arbeidsdager dvs helt i beg. av neste uke.

Det betyr at vi kan senke skulderene noen dager og ta noen juleforberedelser.

For å spekulere litt da så tror jeg vi får beskjed tirsdag -torsdag i neste uke i AF, og forhåpentlig er VB og IA rett etter.

Nå begynner dette å bli virkelig. Jeg er så spent og GLEDER meg.

Julebrevene mine skal forhåpentlig inneholde bilde av vårt nye barn. spørs bare om jeg klarer å fokusere så mye på de 2 andre at jeg får skrevet noe annet fornuftig i dem.

denne ble postet litt tidligere i kveld. synes den var så søt at jeg bare måtte stjele den fra junilista.

Dear Santa,

All my mommy wants for Christmas is something called a referal.

Daddy says after I go to bed mommy just stays on the computer. Daddy

says Mommy is a looker, opps, I mean lurker since she is shy. Mommy

says there are these nice ladies around the world waiting for these

referral things. There's a nice lady in Ireland, another in Spain,

and some with us in the USA, even a few in Australia. Mommy is

teaching Daddy the alphabet with the ladies named Kim A. and Kim B.

and words like CCAA, LID, DTC and TA.

All I know is that when Mommy gets that referral, Mommy, Daddy and me

can go to China to get my little sister.

Please Hurry Santa. Mommy was nice all year long.

Jen

du kan gjerne maile meg på [email protected] hvis du vil vite mer

med litt lavere skuldre i kveld

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167275-gi-meg-kina-rykter/#findComment-1091785
Del på andre sider

det er ikke uten grunn at June2004DCT har blitt startside hos meg nå. er fullstendig hekta og i dag har det faktisk skjedd noe.

Flere byråer - jeg vet ikke hvor mange for folk får egentlig ikke lov til å si det videre så de sier ikke hvilket byrå de har- har i dag bekreftet til søkerne i usa at TILDELINGENE ER SENDT!!!

USA regner med at de er der i løpet av 3 arbeidsdager dvs helt i beg. av neste uke.

For å spekulere litt da så tror jeg vi får beskjed tirsdag -torsdag i neste uke i AF, og forhåpentlig er VB og IA rett etter.

Julebrevene mine skal forhåpentlig inneholde bilde av vårt nye barn. spørs bare om jeg klarer å fokusere så mye på de 2 andre at jeg får skrevet noe annet fornuftig i dem.

denne ble postet litt tidligere i kveld. synes den var så søt at jeg bare måtte stjele den fra junilista.

Dear Santa,

Jen

Heisann Kanne

Venter spent på tildelingen deres. Er stadig inne og ser om det har skjedd noe. Jeg melder meg samtidig på listen over de som ønsker julebrevet ditt. Det var sååå koselig med det du sendte i fjor.

Her går det i 190 med en i trassalder og en søt liten kinaputt med mye temperament og fart.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167275-gi-meg-kina-rykter/#findComment-1091809
Del på andre sider

Heisann Kanne

Venter spent på tildelingen deres. Er stadig inne og ser om det har skjedd noe. Jeg melder meg samtidig på listen over de som ønsker julebrevet ditt. Det var sååå koselig med det du sendte i fjor.

Her går det i 190 med en i trassalder og en søt liten kinaputt med mye temperament og fart.

selvfølgelig er du med, men det var det med å gjøre annet enn å surre rundt på internett da...

får liksom ikke gjort noe.

fint å høre at det er som det skal være hos dere. i dag sa stubberuska da jeg fortalte henne at det alså ikke var franklin i min lille tv på vaskerommet : " jeg gidder ikke høre mer på det der" og så gikk hun .

kos dere

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167275-gi-meg-kina-rykter/#findComment-1091827
Del på andre sider

Dear Santa,

Jen

Hei Kanne!

Så spenende tider dere har nå!

Fikk ikke ringt deg i sensommer, det har vært ganske travelt her.

Vi har litt spennende vi også.... Ferdig med samtalene med BV.... Men rapporten er nok desverre ikke ferdig før i januar....

Har ikke villet si noe tidligere om at vi har valgt å gå for adopsjon. Det er bare den aller nærmeste familie som vet om dette (og nå, du og andre som kjenner nicket mitt...)

Godt å være så langt i prosessen, men ser at det er langt igjen.

Er inne her og leser litt av og til. Så da ser jeg kanskje når dere får tildeling?

Kanskje vi kan holde litt kontakt på mail igjen?

Stor klem

Solen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167275-gi-meg-kina-rykter/#findComment-1092000
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...