Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gøy

6

• nedtelling

2

• carla1365380461

2

• Krykkjemo

2

Annonse

Gratulerer så veldig mye :-)

Vi skal også til Bogota, forhåpentligvis på nyåret....kanskje vi treffes :-))))

Hadde vært veldig koselig å treffe dere......

Kanskje vi reiser sammen en gang i januar. Nærmere reisedato kommer jeg tilbake til...:-)))

Gratulerer. Fantastisk å høre.

Vi er nettopp kommet hjem fra to deilige uker i Medellin, og noen dager i Bogota. For en gledelig julegave dere har fått. Dere får feire med bildet midt på bordet i år da......

Lykke, lykke til

Tusen takk. Jada hun er med oss hele tiden (på bordte, i bilen, på handletur osv)

Gleder oss til å reise og tiden blir sikkert laaang

Annonse

Hadde vært veldig koselig å treffe dere......

Kanskje vi reiser sammen en gang i januar. Nærmere reisedato kommer jeg tilbake til...:-)))

Hei igen.

Tror du har mailadressen min : [email protected] da jeg hadde Colombialista tidligere, og hadde kontakt med deg :-)

Artig om vi kunne holdt kontakt...så er det plass til et lite bilde i mailboksen min :-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...