Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye med denne fantastiske førjulspresangen!!!!

Er det første barnet?

God tur til Bogota!!!

Klem

Dette er det første barnet............ Det er helt uvirkelig

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gøy

6

• nedtelling

2

• carla1365380461

2

• Krykkjemo

2

Skrevet

Gratulerer så veldig mye :-)

Vi skal også til Bogota, forhåpentligvis på nyåret....kanskje vi treffes :-))))

carla1365380461
Skrevet

Dette er det første barnet............ Det er helt uvirkelig

Ja, da er det nok ekstra uvirkelig!!!

En ekstra stor gratulasjonsklem siden det er første barn!

Skrevet

Gratulerer sååå mye med ei datter!!!!!! Ønsker dere en flott jul, og håper dere får reise og hente henne hjem snart ;o)

Skrevet

Å gratulerer så mye!! Vanvittig kjekt med gode nyheter fra Colombia. Måtte det bare komme noen distrikt også.....

hilsen

Skrevet

gratulerer så mye med den fine julegaven! vi fikk også en slik gave for ca 2 år siden! moro!

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille frøkna. Det kribler litt ekstra når det skjer tildelinger fra vakre Colombia. Gled dere i forberedelsene og til reisen og lykke til med alt som skal skje dere snart.

klem

Skrevet

Gratulerer så veldig mye :-)

Vi skal også til Bogota, forhåpentligvis på nyåret....kanskje vi treffes :-))))

Hadde vært veldig koselig å treffe dere......

Kanskje vi reiser sammen en gang i januar. Nærmere reisedato kommer jeg tilbake til...:-)))

Gjest fru undrene
Skrevet

Gratulerer. Fantastisk å høre.

Vi er nettopp kommet hjem fra to deilige uker i Medellin, og noen dager i Bogota. For en gledelig julegave dere har fått. Dere får feire med bildet midt på bordet i år da......

Lykke, lykke til

Skrevet

Gratulerer. Fantastisk å høre.

Vi er nettopp kommet hjem fra to deilige uker i Medellin, og noen dager i Bogota. For en gledelig julegave dere har fått. Dere får feire med bildet midt på bordet i år da......

Lykke, lykke til

Tusen takk. Jada hun er med oss hele tiden (på bordte, i bilen, på handletur osv)

Gleder oss til å reise og tiden blir sikkert laaang

Skrevet

Å fan - jeg som har innbilt meg at det er storken. Men det er nissen altså - kom han ridende på Rudolf?

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten Bogotajente!! Har en selv og vet at de er fantastiske!!!

God jul!

Hilsen fra

Skrevet

Gratulerer så masse med en liten datter!!! Ønsker dere all mulig lykke, og en flott reise til Colombia når den tid kommer - håper dere får reise raskt avgårde...

Hilsen fra meg

Skrevet

For en nydelig beskjed å få før julefreden senker seg over landet. Det blir nok en veldig spesiell jul for dere. Ønsker dere masse lykke til.

Skrevet

Gratulere så uendelig masse med den vesle jenta. Ønsker dere en helt fantastisk Julefeiring.

klemmer fra

Skrevet

Hadde vært veldig koselig å treffe dere......

Kanskje vi reiser sammen en gang i januar. Nærmere reisedato kommer jeg tilbake til...:-)))

Hei igen.

Tror du har mailadressen min : [email protected] da jeg hadde Colombialista tidligere, og hadde kontakt med deg :-)

Artig om vi kunne holdt kontakt...så er det plass til et lite bilde i mailboksen min :-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...