Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhhhhh, er det sant??!!!! DEILIG!!! Nå ble jeg helt ør i toppen av lykke!!

Vet du noe mer??? Hva slags LID har de som har fått tildeling? ER HELE JUNI-GRUPPA MED???

Vi har nemlig LID 30.juni!

Du verden som jeg er klar for TELEFONEN! Det blir i så fall årets julegave!

Åhhhhh, er det sant??!!!! DEILIG!!! Nå ble jeg helt ør i toppen av lykke!!

Vet du noe mer??? Hva slags LID har de som har fått tildeling? ER HELE JUNI-GRUPPA MED???

Vi har nemlig LID 30.juni!

Du verden som jeg er klar for TELEFONEN! Det blir i så fall årets julegave!

Noen med lid 1.juli har fått tildeling, fikk vite det gjennom siden for oss som er lid i juli.

Noen med lid 1.juli har fått tildeling, fikk vite det gjennom siden for oss som er lid i juli.

Åhhh.. det begynner å kile i magen, kanskje er vi en familie på 4 snart? Håper ikke Norge ligger så langt etter USA, vi har LID i juni. Og takk AAA, for at du legger det inn her, slik at vi andre også vi andre får fulgt med.

Annonse

Helt herlig!

Nå skjer det endelig noe konkret :o)

Storken har tatt fatt på den lange reisa fra Kina til Nord-Norge. Her sitter vi: Det er mørketid og advent. Advent betyr ventetid og ankomst. Vi venter på barnet.

Og denne mørketida blir den lyseste i manns minne :o)

Jeg svever selv om vi ennå er i ventelandet.

Takk AAA for verdifulle opplysninger. Akkurat som engelen kom med bud om det som skulle komme!

Aldri har vi vært nærmere et selvopplevd juleevangelium :o)

Vakkert!

Gla´hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...